fredag 26 juli 2013

Dildotesten enligt mig

Han skriver:

Igår så kom Prinsessan in i vardagsrummet, nyduschad och vacker. Hon strålade när hon kungjorde att härmed skulle glasdildon från www.oliverocheva.se testas.



Det är väl ingen hemlighet att Prinsessan älskar det som vibrerar, men om man inte testat en glasdildo, så bör man inte döma den i förväg.

När jag såg min Prinsessa med denna dildo, så förstår jag varför de produceras i så stor mängd.

GUD vad vackert!

Sensuellt, erotiskt och stilfullt. En glasdildo ser mer exklusiv ut än en gummikopia av en stor kuk. Den är den perfekta förförelseleksaken för en kvinna som vill överraska sin man med något han aldrig glömmer.

Jag tror att denna dildo handlar mer om att göra något sexigt för sin man. Uppklädd med sensuella underkläder i en nybäddad säng. Levande ljus och soft musik... Ja, då blir nog detta smycke till dildo perfekt som förspel...

Om Prinsessan gillade den? Det får hon skriva om själv...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar