måndag 1 juli 2013

Fortsättning lördagsäventyr (del 3)

Han skriver:

Efter att vi alla pustat ut och Prinsessan berömt denna kvinna för hennes fantastiska förmåga, så började vi smeka varandra igen.

Jag njöt av att slicka denna kvinna och hon njöt uppenbart av att ligga och kyssa Prinsessan under tiden. Att vara två tjejer och en kille är betydligt enklare än man kan tro. Men det förutsätter att tjejerna är bi. Att försöka sig på att tillfredsställa två kvinnor som är hetro, har jag ingen aning om hur det skall gå till (om inte tjejerna väntar på "sin tur" förstås).

Jag älskar att slicka och uppenbart älskar båda dessa kvinnor att slicka och bli slickade...

Nu kröp kvinnorna över varandra i en 69:a och jag ställde mig bakom Prinsessan och fick en övernaturligt skön upplevelse. Jag njöt av Prinsessan bakifrån med en kvinnas tunga som lekte över Prinsessan och mig. Obeskrivligt skönt, porrigt, sexigt, sensuellt och helt galet underbart... Detta borde vara en mänsklig rättighet att få uppleva innan man går vidare (där man nu hamnar)...

En stund senare låg Prinsessan på mig med ryggen mot mig och denna underbara kvinna gav oss båda underbart oralsex.

Kanske dags att prova den nya investeringen?

Jag tror att ni kan ana hur sexigt det är att se Prinsessan stå på alla fyra med en kvinna bakom sig med en strapon. Ni kan nog alla ana hur sjukt porrigt det är att höra hur Prinsessan njuter av att bli hårt tagen av denna fantastiska kvinna.

Jo, jag njöt av att ta Prinsessan i munnen samtidigt och jag kunde känna hur hon skakade av upphetsning.

(Forts. följer)



2 kommentarer:

  1. Fy fan , ni är ju grymt sexiga. Vill ni ha en ( i motsats till vad ni brukar)
    Ge mig en kod.

    Jona ( mycket bra blogg:-)

    SvaraRadera