tisdag 2 juli 2013

Attraktion

Prinsessan skriver.

Är det någonting som jag och Älsklingen inte känner eller eftersöker då vi träffar män, kvinnor och par så är det attraktion. Tillåt mig försöka förklara.

Det är klart att vi väljer att träffa de vi finner attraktiva. På både in och utsidan. Däremot känner vi aldrig attraktion till dem vi möter för äventyr.

Det brev jag fick häromdagen från den kille som ansåg sig vara ödmjuk och väl insatt i sin roll som extrakille och krydda innehöll detta ord. Attraktion.

Killen ifråga menade att han ville kyssas för att det hörde ihop med just "attraktion". För oss som valt att låta kyssandet mellan man och kvinna vara exklusivt för vår tvåsamhet och som aldrig blir attraherade av andra så kände vi omedelbart att vi inte passade denna kille - och att han inte passade oss.

Vi tänder sexuellt på att ha sex med attraktiva män och kvinnor. Vi blir kåta av sexet och känner lust. Men vi attraheras bara av varandra.

Vi har inget behov av - och vi kommer aldrig att bli attraherade av andra än varandra. Däremot vill vi gärna knulla med andra. Det är svårt att förklara, och jag förstår att det kan verka "skruvat" och svårt att förstå.

En synonym till attrahera är "dragning" och om vi använder oss av det ordet kanske det blir lättare att förklara?

Jag och Älsklingen dras inte till andra personer. Vi tycker om att ha sex med attraktiva, charmiga, intressanta och trevliga personer. Men vi dras inte till dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar