måndag 1 juli 2013

Ett spännande lördagsäventyr.

Han skriver:

Från och med nu kan vi avskriva vår tes om att det bara finns fejkprofiler på bc. Denna kvinna som dök upp var i högsta grad äkta.

Luttrade av flera års avbokade träffar med kvinnor, så var det inte annat än att jag var lite skeptisk till att denna kvinna skulle dyka upp till den avtalade träffen.

Det var till och med så att jag började smått planera för en eventuell tur till pih ifall hon inte skulle dyka upp.

Men efter en liten stund så dök hon upp på den avtalade platsen och slog sig ner jämte oss.

Hon var exakt den typ av kvinna som vi båda attraheras av. Sprudlande glad, lätt att prata med och aldrig långt bort till ett skratt eller en skämtsam ton. Vi kunde blanda skämt med seriösa diskussioner och jag såg hur Prinsessan fattat tycke för denna kvinna.

Vi hamnade i diskussion om vad som är dominans och vad som är egoism. Jag tror att vi alla var eniga om att oavsett om det är en kille, tjej eller ett par, så är det sjukt osexigt med egoism. Dominans handlar som bekant om att fokus ligger på den undergivna och målet är att hon skall få den njutning hon vill ha. Det handlar om att styra, inte att ta. Att ta ansvar och kontroll, inte att äga.

Vi bytte roliga historier om vad vi råkat ut för, blandat med vad vi gjort som varit lyckat, respektive misslyckat.

En timma och en flaska champagne senare satt vi i sprudlande glada i taxin på väg till vårt hotell.

Prinsessan och denna kvinna hade naturligtvis hamnat i diskussion om sexuella fantasier, varav Prinsessans dröm att bli tagen av en lite bossig tjej med strapon dykt upp.

Det visade sig att denna kvinna var mer än intresserad av att vara just denna "bossiga tjej" som skulle ge Prinsessan den dröm hon burit på så länge. Ingen av dem hade någon erfarenhet från strapons, vilket gjorde det hela än mer spännande.

Så istället för att gå raka vägen till rummet, slänga av oss kläderna och ha sex som galningar, gjorde vi något än mer galet.

Jag beställde en ny taxi till hotellet. Tjejerna dök in i baksätet och jag bad chauffören ta oss till en adress (Med det tyskklingande namnet för bio).

Chauffören tittade undrande på mig och sa "skämtar du med mig, eller?!).

Utan att svara den äldre mannen pekade jag framåt, vilket han uppenbart förstod. Budskapet var att han inte hade betalt för att diskutera adresser, utan för att köra oss dit vi vill.

En stund senare stod taxin och väntade medan Prinsessan och hennes väninna valde omsorgsfullt bland strapons.

De tog ner en efter en och granskade dem. Prinsessan ville ha en modell större, medan extratjejen förespråkade vibration...

En stund senare hade de valt en avancerad blå skapelse som både vibrerade och rörde sig.

Prinsessan höll uppmanande fram den till mig och en stund senare satt vi alla i taxin tillbaka till hotellet. Jag, Prinsessan, extratjejen och den nyinköpta leksaken.

Chauffören försökte sig på en historia om att de på 70-talet hade haft liveshows på detta ställe... Men han avslutade sin berättelse med att: "Men det är inget spännande. Har man sett en har man sett alla!". Han anar inte hur fel han hade...

(Fortsättning följer)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar