onsdag 3 juli 2013

Fantasin förverkligades

Prinsessan skriver.

Ni har redan läst om lördagens äventyr, jag har bara ytterst få saker att inflika.

Det var underbart att träffa denna singelkvinna IRL! Hon fanns på riktigt och var precis lika underbar i verkligheten som på telefon. Mötet var fantastiskt och gav onekligen mersmak. Tycket var tack och lov ömsesidigt vilket känns enormt lovande.

Vi satt i en vacker bar och drack champagne samt pratade om sex, relationer, minnesvärda möten och misslyckade äventyr. Högt och lågt. Älsklingen och kvinnan hamnade så småningom i diskussionen om dominans och vad innebörden av ordet egentligen är. Ett mycket intressant samtal som mynnade ut i att kvinnan förmodligen skulle kunna anamma den dominanta rollen i förhållande till mig.

Älsklingen berättade öppenhjärtligt för henne om en av mina absoluta fantasier - att bli tagen av en kvinna med strap. Denna fantasi intygade kvinnan om att hon var mer än villig att låta mig uppleva i verkligheten. (Julaftons feeling direkt)

Hamnar man i samma soffa som en vacker, charmig och smart kvinna som är tydlig med att hon gärna tar en med strap-on... Då mina kära bloggläsare, är det läge att "fånga dagen" och tillfället! Att inte åka till denna nattöppna sexshop för att införskaffa en strap vore garanterat något jag skulle ångra lång tid framöver. Det är värre att ångra det man INTE gjort än det man faktiskt gjorde.

Hur var det då?

Makalöst kinky, sexigt och enormt skönt! Jag var precis på gränsen till orgasm hela tiden som jag stöttes fram och tillbaka av henne och jag längtar tills vi kan göra det igen. Och igen. :-)

Jag vill också få tillfälle att återgälda henne den sköna orgasm hon gav mig. Obeskrivligt sexigt att bli slickad av en vacker kvinna som samtidigt som hon slickar mig flämtar av njutning av att min man tar  henne bakifrån. Förbjudet. Tabu. Vansinnigt sexigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar