tisdag 2 april 2013

Extrakille funnen!

Prinsessan skriver.

Senast jag skrev berättade jag lite om min oro inför det stundande trekanten med en ny extrakille. Så här efteråt kan jag konstatera att min oro var fullständigt obefogad. Vilken lättnad!

Jag och Älsklingen annonserade efter en socialt kompetent kille som hade erfarenhet från lek på tre och förstod sin roll som extra kille. Efter gallringar och mailande återstod ett tiotal kandidater. Dessa fick jag ranka och utifrån mina önskemål valde sedan Älsklingen ut en kille som besökte oss för några dagar sedan.

Naturligtvis var jag så nervös att jag trodde jag skulle avlida, men som sagt. Min oro var obefogad. Både jag och Älsklingen kände oss tämligen omgående trygga med denna kille som förstod EXAKT sin roll som tredje part.

Efter en stunds samtal i soffan började Älsklingen kyssa och smeka mig. Vår gäst var inte sen att ge sig in i leken och letade sig in mellan mina lår. Njutningen var total då jag ett par minuter sedan njöt av att bli slickad av vår gäst samtidigt som Älsklingen var djupt inne i min mun och hals. Supersexigt! Jag älskar MMF trekanter!

Vi hamnade givetvis i sängen och snart stod jag på knä med en okänd mans hårda kuk i min mun och min man som bestämt tog mig bakifrån. Vi provade oss fram, och jag tror jag kan lova att vi alla njöt ordentligt av övningarna.

Jag törs påstå att vi funnit en ny extrakille och att vi kommer träffa honom igen.

Vad som händer härnäst?

En privat större fest, ett par som verkar seriösa och förhoppningsvis en tjej som vill träffas IRL... Det är aldrig tråkigt hemma hos oss!

1 kommentar:

  1. Det låter som om du haft en riktigt skön och härlig upplevelse! / Lyckofian

    SvaraRadera