måndag 29 april 2013

En kort resumé

Prinsessan skriver.

Jag behövde INTE fejka orgasm i lördags. Fnittrar nöjt.

Älsklingen hade roddat och fixat för att denna trekant med D/S inslag skulle bli en helt igenom upphetsande historia. Han är enormt uppmärksam och engagerad i sin ambition att göra allt han kan för mig. När jag kom hem rådde förbud mot att gå in i sovrummet. Efter att vi hade ätit gott kom Älsklingen med en öl och en snaps - och snart var jag inte bara kåt och foglig utan även en smula berusad.

Några timmar senare hade duschat och Älsklingen plockade fram den outfit han bestämt att jag skulle bära och placerade mig i sängen med en dildo i handen och favorit p-filmen på tv:n. Bredvid sängen låg en samling kort med olika text på. "Djupare in", "Timeout", "Glöm inte min anal", "Berätta hur det känns att knulla mig" osv... Ett ögonblick senare var Älsklingen försvunnen och en stund senare stod extrakillen i dörren.

De instruktioner jag fått var som bekant att vara en tyst, tillmötesgående och kåt knulldocka. De instruktionerna följde jag till punkt och pricka. De enda kort jag kom att behöva var "timeout" och "berätta". De andra korten var liksom överflödiga... :-)

För att göra en lång historia kort - det var inte bara jag som somnade nöjd och tillfredsställd...

Tack Älsklingen!

5 kommentarer:

  1. Hej! Jag är lite nyfiken på vilken p-film som är/var hennes favorit? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en italiensk film som fått den svenska titeln "Dubbelfrossa".

      Radera
  2. Varför är det hennes favorit?

    SvaraRadera
  3. Han svarar:
    Jo, med tanke på vad vi gjorde i helgen och med tanke på filmens titel, så tror vi nog att du anar själv ;-)

    SvaraRadera
  4. Skulle vara spännande å höra mer ingående om er träff ;)

    SvaraRadera