lördag 27 april 2013

Dagens äventyr

Prinsessan skriver.

Idag är det dags för äventyr igen. Det är ett tag sedan sist, och jag ser löjligt mycket fram mot att återigen få njuta i en porrig och sexig trekant MMF med min Älskling och den extrakille vi träffat en gång tidigare och som vi genast fått stort förtroende för.

Ikväll kommer jag agera som en viljelös men ack så lydig "knulldocka". Detta bli ett nytt steg i våra D/S lekar. Vi har bara gläntat till denna dörr tidigare, men både jag och Älsklingen njuter av dessa roller där jag är undergiven och min store, starke och vackre man är den dominante som styr mig. Ahhh, jag är galet kåt just nu...

Jag vet nästan ingenting om vad som ska hända ikväll, förutom att vi får besök och av vem. Jag vet att jag kommer träda in i rollen som viljelös och lydig slyna i eftermiddag och att vår gäst och Älsklingen är överens om vad som ska ske. Jag ska bara följa med och njuta.

Jag är kåt, jag är förväntansfull och pirrig redan. Det kommer bli en sjukt sexig och skön resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar