lördag 6 april 2013

Egon

Prinsessan skriver.

För några dagar sedan satte jag ut en annons på BC. Vi fortsätter vårt sökande efter den perfekta extra tjejen, och vi vill liksom inte tro att hon inte finns. Frågan är om hon finns på BC?

Dessutom söker jag igenom profiler och kontaktar kvinnor jag gärna skulle vilja dela med min Älskling. Tidigare har jag i första hand fokuserat på de kvinnor som har profilbilder. Som ni vet har jag haft stora svårigheter att hitta en kvinna åt oss.

Vårt känsla är att singeltjejer på BC ofta är fejkprofiler. Efter att flera singelkillar oberoende av varandra hävdat att de tjejer som visat sig vara seriösa saknat profilbilder har jag nu ändrat lite i mina parmetrar och söker även bland dem som saknar bild.

Om min taktik visat sig vara klok återstår att se. Kvinnor på BC verkar lite förvirrade ibland. Kommunikation har en tendens att tvärt dö, och man sitter där och funderar på vad som skett. Ibland känns det som kvinnor finns på BC för att tanka sitt ego med komplimanger och när konversationen styrs över till prat om reella träffar så dör som sagt kommunikationen.

Jag låter därför bli att strö onödigt mycket komplimanger runt mig. Kanske verkar jag lite tjurskallig, men jag vill inte slösa tid på att tanka egon för tjejer och kvinnor som inte har för avsikt att ses IRL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar