onsdag 29 augusti 2012

Test

Prinsessan skriver.

Min Älskling ska åka bort några dagar. Jag borde nog vara van. När vi träffades hade vi 50 mil mellan oss och träffades inte alls lika ofta som vi ville. Nu bor vi tillsammans, vi delar allt och njuter verkligen av det.

Nu ska dock Älsklingen åka bort på jobb. Väldigt kul för honom, och väldigt ensamt för mig och valpen. Vad ska jag göra?

Jag ska nog inventera lådan med leksaker? Kanske testköra dem alla? Vissa har inte sett dagsljuset på något år eller så?

Jag använder sexleksaker på samma sätt som jag använder kläder. Jag går liksom "all-in" när jag hittar något jag verkligen gillar och använder leksaken/plagget tills det faller i bitar.

Vissa leksaker är totalt värdelösa. En ganska dyr och exklusiv rackare som fått fint betyg i massor av tester var den där "Wibe". Helt j-vla kass kan jag lova! Den var inte skön alls, vibrationerna kändes knappt, utan den skavde och irriterade mest. Den har vi bara använt en gång. Totalt slöseri.

Jag vill ha en ny Fairy med nätanslutning. Den kommer jag behöva under hösten, då Älsklingen drar iväg och jobbar. Snälla?

1 kommentar:

  1. Oj vi som just beställt en We Wibe III
    Ska sätta den på laddning och prova den, med det låter ju inte bra det ni skriver skaver och irriterar. Det är ju inte gott om plats i lill musen ;-)
    Parinorr

    SvaraRadera