måndag 27 augusti 2012

Söndagssex

Prinsessan skriver.

Älsklingens sk. egosex blev om intet igår. Jag tror inte han var ledsen för det.

När jag kom in i sovrummet efter en dusch låg min Älskling redan i sängen. På tv:n togs en kvinna om hand av två män och Älsklingen log mot mig och frågade hur gärna jag skulle vilja byta plats med kvinnan i filmen. Även om det onekligen såg sexigt och skönt ut, hade jag igår inga som helst behov av att leka med andra. Det enda jag trånade efter var min man.

Jag vände blicken från tv:n och mot sängen där Älsklingen låg. I sin hand hade han sin k*k som reste sig hård och ståtlig. Mycket inbjudande kan jag lova.

Jag kröp upp mellan hans ben och böjde mig ner över hans k*k och började slicka upp efter roten, innan jag närmade mig ollonet och slutligen svalde hela härligheten. Jag runkade och sög min Älskling omvartannat och han flämtade under min behandling.

Efter ett tag välte han ner mig på rygg, han vände över mig på sidan och styrde galant in sin k*k in i mig och min våta och varma f***a. (Det finns vissa ord jag inte kan skriva, tror det är tre stycken?)

Jag älskar att ha min man inne i mig! Jag älskar oralsex också. Både attt ge och att få, så när Älsklingen gled ur mig och ner bakom mig så var jag både lite besviken men också mycket förväntansfull!

När han landat bakom min rumpa gav han mig en stund av det skönaste jag vet.
Han slickade min ----. Han gör en annan liten sak med mig som jag helt enkelt älskar. När han ger mig oralsex, så sätter han ett finger mot min ----. Vad som händer då, är att jag medvetet, eller omedvetet trycker mig och min ---- mot hans finger tills det är inne i mig. Så sexigt och så skönt!

Med ett finger i min ---- och ett i min f***a samt med Älsklingens sköna mun och tunga till hjälp tog det inte speciellt lång stund innan jag exploderade i en oerhört intensiv och skön orgasm. Jackpot!

Efter någon minuts återhämtning hade jag åter landat mellan Älsklingens ben där jag hjälpte honom i mål.

Kan lova att vi båda somnade tillfredsställda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar