söndag 26 augusti 2012

Ikväll vill jag ego-sex

Vi kommer att lägga in de bilder vi redan haft med tidigare
på blogg.se. Så om ni känner igen dem, så är det mycket riktigt.



Han skriver.

Ikväll vill jag ha lite egoistiskt sex.

Jag vill lägga mig i sängen och titta på när Prinsessan omsorgsfullt letar upp en porrfilm och sätter på den. Jag älskar när hon stegar fram till det avsnitt som hon älskar och kryper ner till mig.

Hon kommer att lägga sig på sidan mot tv:n och med sin rumpa mot mig och känna hur min kuk växer sig hård mot hennes söta lilla rumpa.

Hennes hand kommer att flytta sig bakåt och ta ett mjukt tag om min kuk och runka den sakta under tiden vi tittar på porrfilmen.

Hon kommer att börja andas tyngre och tyngre under tiden vi tittar på filmen. Jag vet redan nu att hon kommer att välja en film med klipp där flera män tar hand om en kvinna. Hon gillar att kommentera filmen. Hon vet hur kåt jag blir av att höra henne tigga och be om att få göra precis som kvinnan i filmen.

Hon kommer att runka min kuk mot sin skinka och känna hur det pulserar i kuken av upphetsning när hon stönar till när männen kommer i kvinnans ansikte och mun i filmen.

Hon kommer att glida ner i sängen och flytta undan täcket så att min kuk står mot hennes vackra mun. Hon kommer att runka den sakta upp och ner några gånger, innan hon öppnar sin mun och låter kuken glida ner i sin hals.

Hon kommer att suga hårt om min kuk för att sedan runka den under tiden hon tittar en stund på filmen. Men den ena handen om min kuk och den andra handen smekandes hennes fitta, driver hon mig närmare och närmare orgasm.

Jag kikar på Prinsessans huvud som rör sig upp och ner över min kuk och ibland kikar jag på filmen dör en kvinna blir tagen på samma sätt som Prinsessan njuter av.

Till slut kommer jag att känna hur orgasmen kryper genom kroppen. Det känns i varje ven i kroppen att orgasmen sprider sig.

Jag kommer att stöna fram att jag är på väg att komma, vilket kommer att göra att hon saktar ner sitt runkande och omsluter ollonet med sina läppar och fortsättar att krama min kuk lite hårdare tills jag tar ett hårt tag om hennes hår och trycker ner henne över min kuk och kommer.

Jag drar upp hennes huvud och känner hur hon försöker att dra sig tillbaka till min kuk som kommer i kaskad efter kaskad. Hennes underbara hand vet precis hur den skall bibehålla min orgasm så länge som möjligt för att njutningen skall bli så underbar som den möjligtvis kan.

När orgasmen falnar kommer jag att släppa taget om hennes hår. Hon kommer att titta upp på mig och le. Hennes ansikte kommer att vara kladdigt, men det vackraste ansikte som finns.

Hon kommer att ta min kuk i munnen och suga den under tiden den sista känslan av orgasmen falnar...

Sedan kommer jag att sova gott... Prinsessan då?

Hon har sin period, så hon får vänta... Men när den har gått över så skall hon få ett stort tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar