fredag 1 juli 2016

Rom byggdes inte på en dag

För ett antal år sedan besökte vi en swingersklubb första gången. Det slutade i förskräckelse. Vi råkade gå på en så kallad mixkväll och klubben var proppfull med kåta singelkillar. De flesta klubbar släpper in lagom många extrakillar i förhållande till antal par/singeltjejer i lokalen. Klubben vi besökte första gången hade inte tagit hänsyn till detta och stämingen var allt annat än avslappnad. 

Jag brukar förklara min känsla den där första kvällen som om jag var en guldfisk i ett akvarie med hajar som inte fått mat på ett tag. 

Idag kan vi skratta åt det hela. Så fort jag rörde mig ytterst lite i soffan i mingelrummet ryckte alla killar till och halvt om halvt reste sig upp ur soffan, redo att springa efter mig och Älsklingen. De kunde naturligtivs inte veta om hur vi hade tänkt tillbringa kvällen, men jag gissar att det nästintill var "stämplat" i pannan på oss "Nybörjare". 

Värden insåg att vi hamnat på klubben fel kväll och erbjöd oss att komma tillbaka följande kväll på deras "parkväll" då det bara är par på klubben. Vi tackade ja, och beslutade oss för att ge swingandet en ny chans under andra förutsättningar. 

Resten är historia. 

Parkvällen föll oss väl i smaken, och den där kvällen hade vi för första gången sex i samma rum som andra. Vi rörde inga andra än varandra och var nöjda med det just då. Vartefter har vi flyttat våra gränser bit för bit. Dessa förändringar har skett efter många och långa ärliga samtal. Vi gör det här tillsammans. 

Vill du och din partner swinga, men vet inte hur ni ska börja är vårt tips alltid att besöka en swingersklubb - utan att nödvändigtvis ha sex med andra än varandra. Se er omkring, prata lite med folk och känn efter lugnt och fint hur det hela känns. 

Rom byggdes inte på en dag. Typ. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar