måndag 18 juli 2016

En resa



När vi träffades för ca 8 år sedan, så började snabbt en lång resa som inte har något slut.

Vi träffades på nätet genom att vi fattade tycke för varandra utseendemässigt. Men efter bara ett par meddelanden förstod vi båda att det inte var en vanlig fling. Vi hade de egenskaper och grundfilosofier som om vi var två magneter som drogs till varandra. Från den dagen blev vi beroende av varandra och har en intention att göra varandra lyckliga till den grad att vi tar oss igenom livets alla situationer.

Vi började med andra ord inte med en sexuell relation. Vi började med att dejta på ett "gammaldags sätt". Vilket betydde att Prinsessan blev uppvaktad och vi började leva det liv vi uppskattar så med konst och restaurangbesök.

Men redan första kvällen vi hade sex, så öppnades det upp en känsla av en njutning i just att kunna ge njutning. Första kvällen insåg vi båda att vi faktiskt påbörjat en resa där sex kom att komma få en mycket stor del av vårt liv.

Hur denna öppenhet för sex började, vet nog ingen av oss. Kanske var det behovet av att vara helt ärliga mot varandra som skapade detta. Kanske var det vår eufori över att ha träffat en person som kändes äkta och inte försökte vara någon annan än just den han och hon är som gjorde att vi tillsammans tog risken att vara helt ärliga i vad vi gillar eller inte gillar.

Första kvällen vi hade sex, så lät jag min tunga ge Prinsessan njutning. Tungan rörde sig över hennes sjukt vackra rumpa och varje gång den träffade rätt, så stelnade Prinsessan till och borrade ner sina händer i det tjocka duntäcket. I efterhand har hon berättat att det varit en dröm men att hon aldrig kunnat med att berätta detta för någon. Att hon nu kallar sig för "analslyna" och visar bilder på analleksaker som hon vill ha, är en konsekvens av denna första natt.

Det ena ledde till det andra och med mer öppen attityd till sex prövade vi oss fram inom de områden vi var nyfikna på. Vi shoppade små oskyldiga bdsm-prylar och sexleksaker och började snabbt hitta rätt med vad vi båda tände på.

Förtroendet sexuellt blev successivt så starkt att Prinsessan allt som oftast gav mig hela makten genom att säga att "ikväll får du göra precis vad du vill med mig".

Denna första kommentar av att lämna över kontrollen var den första gåvan till mig som bevisade den totala tilliten. Naturligtvis missbrukade jag inte hennes tillit, utan la allt fokus på att göra det jag visste att hon njuter av.

Med tiden blev den lilla gummipiskan lite fånig och vi bytte ut den till en ridpiska. Rep och annat införskaffades ihop med gagballs och halsband med koppel. Vi öppnade dörrar till den mer mörka världen och våra erotiska fantasier blev till små noveller som Prinsessan fick när vi inte kunde vara tillsammans. Noveller som Prinsessan fick läsa på kvällen när hon låg naken i sängen ensam med massor av sexleksaker.

Som belöning skickade Prinsessan tillbaka ljudklipp över när hon kom i en högljudd orgasm. Sakta men säkert hittade vi våra turnons.

Med två olika boenden i början var porr något vi båda gillade (och gillar). Vi skickade klipp till varandra med allt porrigare innehåll. Med en backspegel kan man nog säga att vi båda snabbt visade åt vilket håll den erotiska resan skulle gå. 

Ibland tittade vi på samma porrfilm på betalkanal var för sig samtidigt som vi pratade med varandra på telefon. Det var naturligtvis inte helt ovanligt att vi kom tillsammans...

Vi började med andra ord att utforska varandras turnons under en helt monogam relation.

En händelse som öppnade upp en ny dörr var att Prinsessan berättade att hon skulle vilja gå till en swingersklubb och "bli tittad på" när vi hade sex med varandra.

Detta var i min värld inte ens en dörr som existerat för mig. Aldrig hade jag ens haft en tanke på swingers eller denna typ av klubbar.

Men utan att göra en en dömande min eller säga något kränkande, bad jag att få fundera på saken ett par dagar. Fantasin öppnade upp mängder av bilder och tankar på vad som skulle kunna hända i dessa dekadensens borgar. Jag såg i fantasin hur män och kvinnor knullade i högar i trans och bilderna som ploppade upp i huvudet var både sexiga och motbjudande. Förmodligen var alla mina bilder felaktiga tänkte jag och började Googla runt på swingersklubbar.

Det som slog mig var klubbarnas tydliga regler och deras öppenhet till att det var okej att bara ha sex med varandra, men att ett nej alltid är ett nej och skall alltid respekteras.

Vi bokade ett besök på en klubb och detta blev starten på vårt swingersliv.

Kort efter detta besök gjorde jag ett dokument till Prinsessan med bilder som jag hämtade från nätet på olika fetischer och inriktningar. Bilderna visade alla möjliga situationer. Allt från mer oskyldiga situationer såsom tjejsex, till mer avancerade bilder av gangbang och latex.

Prinsessan hade en skala under varje bild att fylla i. Från "Aldrig i livet" till "Jättegärna".

Det som är spännande med att vara på en erotisk resa är att mycket av det som Prinsessan då fyllde i som "Aldrig i livet" och "Tveksamt", är situationer vi idag gör med nöje och har klart inom våra ramar. Det är till och med så att några av de ratade inriktningarna idag är något Prinsessan älskar. De mest vågade bilderna är situationer Prinsessan själv håller på att arrangera som ett äventyr till oss.

Ramar förändras och regler förändras, men bara under lång tid med små steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar