onsdag 9 oktober 2013

Vi älskar så skönt


Han skriver:
Prinsessan tryckte sin varma lilla rumpa mot min igår kväll. Hon lyfte på sin arm så att min hand nådde hennes varma och lena bröst när vi låg sked.

Min kuk rörde sig fram och tillbaka över hennes rakade fitta, till dess att hon la det ena benet över mig och pressade ollonet mot sin öppning för varje rörelse.

Jag la henne på rygg och njöt av synen på denna vackra kropp. Det är för mig helt omöjligt att beskriva hur vackre hon är, när det svaga blåaktiga nattljuset lyser upp hennes kropp.

Jag stod på knä mellan hennes särade ben och runkade min kuk sakta till åsynen av denna älva.

Prinsessans hand gled ner mellan sina ben och började onanera tillsammans med mig. Det svaga ljudet av hennes blöta fitta gjorde snart att jag ha mig över henne och lät hennes mjuka hand styra in min allt hårdare kuk i sig.

Varje gång jag kommer in i denna kvinna så stönar jag till högt. Det är så skönt att jag vid några tillfällen t.om. råkat dregla på henne som en retarderad sexgalning… Hon har dock sett det mer som en komplimang av att hon är galet skön (tur för mig).

Hon tog ett tag om sina knän och särade sina ben så brett det gick och stönade högt för varje stöt jag gjorde i henne.

En kort stund senare stod Prinsessan på alla fyra med sin eldrivna Fairy hårt vibrerande mot hennes klitoris. Hennes tystnad var samma varning som det lugn som förrädiskt brukar skvallra om att det snart bryter ut en förödande storm. Samma sak är med Prinsessan. Först en lång stunds total tystnad, därefter öppnar hon munnen i tystnad. Sedan kommer hennes orgasmskrik. Först tyst, sedan mer och mer ljudligt, till dess att hon skriker ut sin orgasm i en blandning av njutning och smärta.

Denna gång fick hon onte vila så länge. Jag rullade runt henne till ryggliggande och ställde mig på knä mellan hennes ben och onanerade till hennes svett-blanka kropp. Efter någon minut så kom jag över hennes vackra kropp… Underbart….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar