onsdag 9 oktober 2013

Jag har en fjärrkontroll till Prinsessan

Han skriver:

Prinsessan och jag har en hel del turnons som inte är så etablerade i den normala bilden av ett förälskat par. Att Prinsessan ryser av välbehag och blir galet upphetsad när jag tar ett hårt tag om hennes nacke och trycker ner henne i sängen, får nog uppfattas som något inte alla känner igen sig i.

Att hon också blir galet kåt av att bli bunden, piskad, hårt hanterad och fasthållen när jag har sex med henne, får väl klassas som kinky.

Jag själv har mer blivit introducerad av Prinsessan till denna väg, än att jag själv hittat hit. Utan Prinsessans behov att bli hårt hanterad av mig, skulle detta förmodligen ligga utom våra ramar.

Men i ärlighetens namn, vilken man skulle inte njuta av att äga den totala kontrollen över sin kvinnas sexualitet. Vem skulle inte njuta av att äga en mental fjärrkontroll till sin kvinna som var full med knappas att styra henne med. En knapp som heter ”Sugen”, en annan knapp som heter ”Okontrollerbart kåt” och en knapp med skyddslucka som heter ”Högljudd orgasm”. Utöver detta så finns det hundratals knappar till att styra henne med.

Jag äger just denna fjärrkontroll. Under de år jag ägt ansvaret för att min Prinsessa skall få det skönaste möjliga sexlivet, har jag gjort denna fjärrkontroll full av knappar.

Det har med tiden gjort att Prinsessan förlitar sig mer och mer på att jag har bättre koll på hennes njutning än hon har själv. Förtroendet är fullt och vår kärlek till varandra är total… Utifrån detta vågar vi leka de lekar som vi båda gillar.

Vi har delat upp vårt liv i tre delar. Den viktigaste är alltid de veckor vi har våra barn.

Vi är då de typiska föräldrarna med tonårsdraman, massor av familjekärlek, köra till träningarna, hjälpa goda vänner, Skypa med de barn som inte är hemma för tillfället, läxhjälp, jobb, jobb, mer jobb, fredagsmys, handla mat, diska – städa – tvätta och på kvällen få älska med sin kvinna i sängen samtidigt som hon viskar mig i örat hur mycket hon älskar mig.

Men varannan vecka så blir vi ett par som njuter av vår sexualitet. Vi har då delat upp vårt sexliv i en del som vi bara gör med varandra. Hit hör våra bdsm-lekar och vårt kärleksliv med kyssar och smek. Detta delar vi aldrig med andra.

Sedan har vi det sexliv vi delar med andra. Mer åt porrfilmssex. Hit hör partnerbyte, gruppsex, sexfester, tjejsex, 2 on 1 och 3 on 1, samt mmf, ffm, mmmf, med mera (jag kunde inte skriva förkortningen m.m. då det skulle kunna missuppfattas).

Dessa tre liv blandas aldrig. Vi har exempelvis aldrig sexpartners hemma när vi har våra barnveckor. Vi kelar aldrig med andra och fysisk dominans förekommer inte när vi träffar andra.

Så kanske är det så att jag äger tre fjärrkontroller för Prinsessan och hon äger tre för mig…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar