lördag 5 oktober 2013

Familjelivet bäddar för spännande sex.

Han skriver:

Det är lördag och Prinsessan är på jobbet.

Vi har ett fantastiskt liv med jobb som vi båda valt och utvecklat själva till vad det är. Vi har en familj med ungar från var håll som ser varandra som syskon och vi är två vuxna som är så olika man i princip kan bli, men vi passar perfekt. Ni vet, sådär perfekt som en porslinsskärva kan passa i den trasiga koppen.

Och det är så vi fungerar... Vi är bitar som passar så perfekt in i varandra att jag ibland tror att vi var skapta för varandra i tidens begynnelse. Prinsessan brukar säga att hon känner sig trasig när jag inte är vid hennes sida. Kanske är vi just den vackra koppen när vi är tillsammans.

Denna vecka är barnen hos oss. Då har vi en annan typ av relation jag och min Prinsessa. Vi lever kanske ett mer "normalt" liv och passar på att ha sex när vi har lite fri tid att njuta av varandras kroppar.

Men det är inte alltid den sexuella delen som ger tillfredsställelse. Den fysiska delen av att smeka Prinsessans lilla rumpa när hon går förbi, att böja sig fram och kyssa henne innan middagen till barnens upprörda skrik av "Bläääähhhh".

Kanske en varm kram med ungarna och hunden i mitten skrikandes att det är trångt, men med glädje och lycka som tindrar i deras ögon. Eller varför inte lyfta upp Prinsessan och krama henne hårt samtidigt som hon slingrar sina armar och ben om min kropp och bära in henne i sovrummet, slänga henne på sängen och ropa in hela familjen till en kramfest.

Allt detta gör att vi lever det kärleksfulla liv vi alltid drömt om. Vi visar våra barn vad kärlek är och vi prioriterar kärleken framför disken.

Jag tror att det är just detta som gör att vi kan känna denna genuina trygghet inför varandra som gör att vi faktiskt vågar "låna ut varandra" sexuellt under de veckor v lever vårt "andra liv". Kanske är det just det som gör att Prinsessan njuter av att se mig ha sex med andra kvinnor och kanske är det därför jag njuter av att se Prinsessan med andra män.

Ikväll skall jag ge Prinsessan en galet skön orgasm. Hon har eftersökt lite hårdare sex ett tag, men det får vänta till nästa vecka... Ikväll blir det världshistoriens skönaste avslickning...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar