tisdag 8 oktober 2013

Novell Tjejsex no.2

Han skriver:

Eftersom inte den första novellen blir till ett större verk, lägger jag upp ytterligare en novell som handlar om lite tjejsex. Något som vi båda var helt fokuserade på just under denna perioden... Vi älskar iofs tjejsex lika mycket idag och hoppas fortfarande på att hitta en extratjej för återkommande träffar typ denna:

Jag vet att du slutar tidigare idag. Min arbetsdag är slut i Stockholm och jag har precis fått morgondagens jobb avbokat.

Det har varit en stressig vecka och vi har inte sets på två veckor. Med ett fullbokat schema så har jag heller inte haft någon tid att onanera bort den jobbiga känslan av att konstant vara kåt.

Jag checkar ut från hotellet och sätter mig i bilen. Min första tanke är att åka tillbaka till Borås så att jag kan jobba bort en liten del av alla drivor av saker jag borde ha gjort. Men jag har en bättre idé. Jag åker upp till min Älskade och överraskar henne.

Klockan är 12 och jag vet att du skulle sluta runt kl 13 idag. Så om jag åker nu så kan jag överraska dig.

Ett par timmar senare så stannar jag bilen på din parkering. Din bil står också på parkeringen, så du är nog hemma. Hoppas inte du har åkt iväg någonstans med din mamma.

Jag går sakta mot din port. Det är nerdraget hos dig och jag får en skön känsla av kåthet i magen när jag tänker på hur skönt vi har älskat i ditt sovrum. Jag kan nästan se hur min kuk glider ner i din hals.

Jag är framme vid din port och öppnar dörren försiktigt för att överraska dig. Jag tar ett steg in i din hall och stänger dörren försiktigt försiktigt utan att göra ett ljud ifrån mig.

Jag här flämtningar från ditt sovrum. De ljuden känner jag igen. Jag stelnar till och står och lyssnar. Du ligger och onanerat i din säng förmodligen. Jag kan höra hur du stönar och njuter.

Min kuk reser sig och det värker till i magen av upphetsning.

Det går en minut när jag bara står och njuter av dina ljud. När jag plötsligt hör en annan kvinnoröst säga ”vänd på dig så jag kommer åt bättre”.

Jag blir alldeles varm i kroppen. Du har en annan kvinna i sängen som gör det så skönt för dig.

Jag hör ett surrande ljud som startat. Det pulserande ljudet har jag hört många gånger när jag knullat dig med din nya blå dildo som du älskar så.

Ni är helt upptagna med varandra så jag plockar fram min kuk och runkar den sakta medan jag njuter av er kåthet.

Kåtheten gör mig djärvare så jag tar ett steg framåt och ser en kvinna som sitter hukad mellan dina ben och slickar dig frenetiskt samtidigt som den blå dildon åker in och ut ur din vackra blöta fitta.

Du har tagit ett hårt tag om hennes huvud och trycker henne brutalt mot dig. Det ser mer ut som om du knullar hennes tunga än att hon slickar dig.

Jag känner hur min kuk växer i handen och jag måste koncentrera mig på att inte stöna.

När jag tar ytterligare ett litet steg fram så ser jag hur kvinnan har en strapon på sig och runkar den med den andra handen.

Plötsligt reser hon sig upp och tar den svarta flaskan med glidmedlet och häller en stril ner i sin hand. Hon runkar sin kuk i handen och säger till dig att vända på dig.

Samtidigt som du vänder dig om så böjer du dig fram och kysser hennes hårda bröstvårtor. Hon stönar till och trycker ditt huvud mot sig. Jag ser hur din tunga spelar runt och hur du biter försiktigt i bröstvårtan så att hon stönar till av smärtblandad njutning.

Hon knuffar ner dig på alla fyra och tar ett tag om kuken och låter den glida över din fitta och upp mellan skinkorna.

Du rör dig omedvetet fram och tillbaka som om du redan blir knullad.

Hon tar kuken och sätter ollonet mot din fitta. Jag kan känna den underbara känslan av att tränga in i din varma och blöta fitta. Hur den omsluter min kuk perfekt och hur min pung blir masserad av din hand samtidigt som jag kommer in i dig.

Jag ser hur hon sakta sakta pressar in den stora dildon in i dig. Hon tar ett hårt tag om ditt hår och drar dig mot kuken som snart är helt inne i dig.

Du böjer bak huvudet och hon knullar dig allt hårdare medan hon har ett fast tag om ditt hår. Din ena hand har kommit in mellan hennes ben och jag ser hur det rinner kåthet på insidan hennes lår.

Jag tar ett steg till och står nu med kuken runkandes i din dörröppning. Omedvetet vill jag att du skall se mig, men ändå inte. Min hona är så vacker när hon blir knullad av en okänd kvinna. Du njuter och blir hårt slagen på skinkan av denna kvinna.

Plötsligt stelnar du till och vänder dig mot dörren. Du tittar förskräckt bort mot mig i ett par sekunder. Du vet inte hur du skall reagera eller vad du skall säga. Den andra kvinnan drar genast ur kuken och kryper ner under ditt täcke som är nedtryckt till fotändan av ert vilda knullande.

Vi tittar varandra i ögonen. Sekunderna går och vi läser av varandras känslor utan att säga ett ord. Du ler och jag ler. Den andra kvinnan sitter med täcket om sig och säger inte ett ord.

Du tittar på min hårda kuk och beordrar kvinnan att lägga sig ner.

Hon ser lite rädd ut, men lyder dina order. Du kryper in mellan hennes ben och börjar suga hennes stora plastkuk. Det märks att det gör henne kåt, för hennes oroliga blickar flackar mellan ditt huvud och mig. Till slut lutar hon huvudet bakåt och njuter av ditt finger i sin allt blötare fitta.

Jag sätter mig vid fotändan på sängen och njuter av min kvinnas sexualitet. Hon är så vacker när hon njuter. Mitt hjärta slår hårdare av ren kärlek till denna underbara kvinna.

Du spänner av henne hennes strapon och ställer dig på knä mellan hennes ben. Du spänner på dig kuken och särar hennes ben så vitt de kan komma.

Hon ligger framför dig med särade ben och man kan se hur kåt hon är av din behandling.

Du böjer dig ner och låter tungan glida in mellan hennes blygdläppar. Du drar din tunga sakta över hennes klitoris och tillbaka igen. Hon stönar allt högre av din retsamma slickning.

Du ställer dig upp på knä igen. Tar kuken i handen och styr den mot hennes glansigt fuktiga fitta.

Du tränger in hårt i henne och det syns att hon gillar din hårdhänta behandling. Du lägger dig på henne och tar henne så hårt att hon skriker ut sin njutning.

Nu kan jag inte hålla mig mer. Jag reser mig upp och klär av mig utan att släppa blicken på min kvinnas vackra rumpa som stöter hårt mot den okända kvinnan.

Jag ställer mig bakom dig och lyfter upp dig från kvinnan i dina höfter. Jag tar kuken och stoppar in den i din otroligt sköna fitta. Du skriker till när jag kommer in i dig.

Kvinnan som ligger under dig kanar upp så att du kan komma åt att slicka henne samtidigt som jag håller dig hårt om höfterna och njuter av din sköna kropp.

Varje stöt jag gör in i dig stöter din mun mot hennes fitta. Vi stönar ut vår kåthet och jag hör hur kvinnan närmar sig orgasm. Hon tystnar och får en tom blick. Hennes mun öppnar sig utan ett ljud samtidigt som varenda muskel spänns i hennes kropp.

Plötsligt skriker hon ut sin orgasm. Jag känner hur din underbara fitta kramar hårdare om min kuk och jag känner hur blöt du blir av hennes orgasm.

När hennes orgasm har ebbat ut så kryper hon in mellan dina ben med huvudet. Hennes tunga leker mot din klitoris samtidigt som jag tar dig allt hårdare bakifrån. Min pung slår mot hennes ansikte för varje stöt jag gör och jag hör hur du njuter av hennes mun och min kuk.

Jag håller fast dig hårt så att du inte kan göra några motjuck och du börjar sakta din väg mot orgasm. Du skriker ut din kåthet och trycker dig hårt mot min kuk samtidigt som kvinnan håller sina händer på dina skinkor.

Jag drar ut min kuk och sätter den mot din anal. Sakta pressar jag in den och du ber om att jag skall knulla dig hårt i analen. Jaaaaa, viskar du samtidigt som kuken glider in i dig. Kvinnan slickar dig allt mer intensivt medan min kuk stöter hårt in i din trånga anal.

Du kramar hårt om täcket samtidigt som jag ger dig en smäll på din skinka. Min hand missar kvinnans hand med ett par centimeter. Hon särar på dina skinkor så att jag skall kunna komma längre in i dig.

Plötsligt blir du tyst. Sen skriker du ut din orgasm. Du skakar i hela kroppen och det rinner mellan dina ben.

Du slänger dig framåt över kvinnan som ligger under dig.

Jag tar min kuk i handen och runkar den amtidigt som jag ser min kvinnas vackra kropp skaka av efterdyningarna.

Jag kommer i en explosion av kaskader som sprutar över din rygg och dina skinkor. Sperman rinner mellan dina skinkor ner över kvinnans bröst.

Jag lägger mig jämte dig och kysser dig.

Du är min kvinna säger jag samtidigt som du slingrar din vackra kropp runt min.

I periferin ser jag kvinnan samla ihop sina kläder och går ut ur rummet.

Jag tittar dig i ögonen och ler. Du ler tillbaka och stänger dina ögon.

Vi somnar nöjda, kära och lyckliga i varandras armar den natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar