måndag 20 januari 2014

Usch!

Prinsessan skriver.

Att jag och Älskligen hittat varandra och att vi passar så perfekt ihop är fantastiskt och jag känner mig otroligt lyckligt lottad - och jag nog lova att han känner likadant. Men tänk om vi inte funkat ihop fysiskt? Tack och lov har det aldrig varit ett problem för mig och Älsklingen. Vi är perfekta för varandra. "A match made in heaven".

Däremot har det har hänt att de vi träffat för sex passat oss extremt dåligt. Så dåligt att man faktiskt inte vill fortsätta ha sex med vederbörande, men får problem att säga det då om man inte vill bete sig som en första klassens bitch. För det vill jag inte.

Vad som är avtändande eller än värre direkt frånstötande är givetvis olika för alla människor. En sak som ingen av oss klarar av är människor som inte kan "läsa mellan raderna" eller känna av stämning. De människorna klarar vi av att eliminera i vårt skrivande fram och tillbaka på BC.

Vad som inte är lika lätt att eliminera är specifika osexiga "moves" eller beteende. Det blir en obehaglig och ovälkommen överraskning. Usch!

Vad vi inte tänder på rent konkret? Här är några saker...

Ingen av oss tänder på för hårdhänt behandling vare sig med händerna eller munnen vid oralsex. För intensiv stimulans med hårda fingrar eller tunga på min klitoris är bara obekvämt. Tänder som rispar Älsklingens kuk... Bläää

Tysta människor klarar åtminstone inte jag av. De som inte gör ett ljud ifrån sig. Det är obehagligt och osexigt. Är någon tyst som en mus så vill jag inte vara med.

Jag vill inte bli kysst ovanför brösten av en annan man än min Älskling. Jag vill inte känna någon annan mans andedräkt eller tunga mot hals, skuldror, öron... Det gör mig obekväm och på min vakt. Man kan inte vara kåt och på sin vakt samtidigt. Jag kan inte det. När jag får ett meddelande på BC och utlovas "kyss och slick" som om det vore något att bli glad och upphetsad för så reagerar jag precis tvärtom.

Män som skryter om sin "onormalt" stora kuk klarar jag inte av. Och absolut inte dem som är arroganta nog att använda XL kondomer helt i onödan. Stora egon är den värsta egenskapen en man eller kvinna kan ha.

Egoism är extremt osexigt. Jag vet att vi berättat om det par vi träffade på ett hotell som fick löjligt bråttom hem efter att de fått orgasm - innan ALLA kommit i mål. Detta är inte bara egoistiskt. Det är oförskämt, och ett beteende man inte ens föreställer sig behöva diskutera innan en träff.

Nej, ibland funkar det helt enkelt inte. En del missöden kan man undvika genom att kommunicera ordentligt innan en träff så man försäkrar sig om att alla befinner sig på samma nivå och vill samma sak. Jag tror ingen av våra "bottennapp" haft som ambition att bete sig illa eller avtändande. Ingen hoppar väl i säng med någon med målet att vara dålig i sängen?

Kommunikation är nyckeln till lyckade möten på BC eller liknande. Kommunikation är nyckeln till ett lyckat äktenskap eller relation. Det tåls att sägas igen, och igen och igen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar