fredag 10 januari 2014

Herr Pelikan

Prinsessan skriver.

Låt mig presentera Pelikanen. Låt mig förklara vad denna pelikan gör på vår blogg...

Jag blev så less på att killar inte läser min profiltext på BC. De orkar inte. Orkar man inte läsa vad en människa söker sexuellt, om man inte är intresserad nog att träffa någon som vill ha samma upplevelser som en själv. Då är man inte en person jag och Älsklingen vill ha i vår säng.

Jag vet inte hur många "resande" män som hört av sig till oss genom åren. De är på "genomresa" i länet. På väg till jobb eller till semestern. De är lite kåta och kommer på den briljanta idén att leta upp ett par på BC att träffa och ha sex med. Så långt har jag inga invändningar.

OM det inte vore för att jag är extremt tydlig på min BC profil att vi aldrig träffar folk på genomresa, att vi inte är en "drive-thru" med "happy-ending". Jag kan inte vara mer tydlig!

Jag vet inte hur många män som är gifta eller lever i någon relation som hört av sig till oss och velat träffas. Det skulle också kunna vara helt i sin ordning.

OM det inte vore så att jag är extremt tydlig med att vi aldrig träffar några som lever i en relation.

Jag vet inte hur många män som bor i trakterna som kontaktat oss och vill träffas. Detta skulle också kunna vara helt i sin ordning.

OM det inte vore så att jag är extremt tydlig med att vi aldrig träffar några som kommer från länet.

Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Men jag tror ni förstår vad jag menar redan nu.

Det är evinnerligt tjatigt med alla dessa män som INTE bryr sig om vad som står i min (eller Älsklingens) profiler. Inte för att jag inte skulle ORKA läsa ett meddelade i onödan, men för att det är så vansinnigt märkligt beteende att inte bry sig om vad vi söker, vilka vi är, vad vi vill uppleva - om inte för vår skull, så åtminstone för sin egen.

Så, till herr Pelikan...

I min profiltext har jag nu lagt till att för att visa att man läst - och förstått vad som står i profilen får man nu skriva ordet "pelikan" i sitt meddelande till oss. Står inte ordet i meddelandet så vet jag att vederbörande inte läst profiltexten och kan direkt avfärda avsändaren som ointresserad och/eller oseriös.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar