måndag 6 januari 2014

Gott Nytt År!

Prinsessan skriver.

Hej på er! Jag vet att jag varit "borta", men nu känner jag äntligen inspiration nog att skriva på bloggen igen. Jag tänkte berätta om vår nyårsafton. En avsevärt mer porrig nyårsafton än jag någonsin firat tidigare.

Det damp ner en inbjudan till en Nyårsfest vi inte kunde motstå. Ett litet småkinky tema, som förde tankarna till internatskola, stränga rektorer och sexiga bibiliotekarier. Vi lyckades med konststycket att bli såväl barn som hundfria denna årets sista dag och begav oss till en ensligt belägen villa där vi mötte ett antal andra äventyrslystna par.

Jag tror man kan säga att vi uppskattar privata fester mer än swingersklubbar. Stämningen på en fest blir mycket mer intim och personlig än den någonsin kan bli i en källarlokal oavsett ledningens goda intentioner. På klubb blir det sällan särskilt personligt och attraktion handlar till största delen om utseende. På en privat tillställning blir samtalen djupare och därmed uppstår attraktion och lust ur annat än det rent visuella.

Festen på nyårsaftonen gästades av sju par. Jag tror alla kvinnor var bisexuella och männen var vad jag vet heterosexuella. En bra förutsättning för en lyckad kväll är onekligen att alla har samma läggning. Åldern var lite mer spridd. Från 20+ till en ungefär 50.

Samtalen flöt lätt under middagen. Erfarenheter och historier varvades med skratt och glada tillrop. Det blinkades och spanades. En relativt normal middag - med en allt annat än normal spänning. Alla runt bordet visste givetvis vad som väntade. Det är lite bisarrt att sitta och prata om kryddningen av en förrätt då alla tänker på sex. Bisarrt och roligt! Annorlunda och sexigt. Förbjudet och upphetsande.

Kvällen inleddes med fördrink, följdes av en fyra rätters middag med stärkta linneservetter och vit duk och avslutades avklätt i en oblyg röra i värdparets stora sköna säng. Värdparet hade ett fantastiskt finurligt hus med både "pole", gunga och badtunna. Vad mer kan man behöva?

Tjejsex är sexigt. Att se vackra kvinnor smeka av varandra kläderna och hångla upp varandra mot en "pole" är galet skönt. Att bjudas upp till denna "pole" av en lagom dominant och enormt vacker kvinna är himmelriket. Att titta på Älsklingen och se hans glansiga blick och veta hur kåt han blir av skådespelet är sjukt upphetsande. Att ligga på en gunga och knullas av världens bästa man och plötsligt få sällskap av ett annat par som tar bort huvudstödet på gungan så kvinnan kan grensla mitt ansikte medans Älsklingen tar mig. Jo, jag kom. Galet skönt.

Älsklingen kom senare. Jag gav honom en "happy-ending" som heter duga när vi landade i sängen fyra timmar in på det nya året. Året kunde inte börjat bättre för någon av oss tror jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar