måndag 30 september 2013

Söndagens MMF

Prinsessan skriver.

Vet ni vad, jag önskar jag kunde berätta en osande och het historia om den lyckade MMF jag hoppades få igår. Jag önskar verkligen det...

Jag önskar jag kunde berätta om hur jag sög min Älskling och en annan killes kuk och om hur jag stod på alla fyra och blev uppfylld från bägge håll. Jag önskar jag kunde berätta om hur svettiga vi blev, och vilken underbar extrakille vi funnit...

Jag önskar att OSERIÖSA drömmare/mytomaner/fegisar/töntar/idioter gav f-n i att slösa med min och Älsklingens tid!

Killen som verkade lovande i lördags dök aldrig upp igår. Han hade fått "huvudvärk" och kunde inte sätta sig i bilen och åka till oss... Stackars liten?

OM han nu hade huvudvärk så vore det mycket mer respektfullt gentemot oss och vår tid att han berättat detta tidigare - så hade vi kunnat göra något annat med vår söndag.

Vi är inte intresserade av att leka denna patetiska lek och vi uppskattar inte att folk ljuger för oss! Jag tycker vi varit tydliga med det? Frågan är, hur tydlig ska vi behöva vara om att vi söker seriösa människor som vill ses IRL?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar