måndag 30 september 2013

Gnäller vidare

Prinsessan skriver.

Jag tror det går "troll" i mitt och Älsklingens spännande sexliv just nu? Att skriva ett positivt inlägg här på bloggen just nu är inte speciellt lätt. Ska jag låta bli att skriva då jag är arg och besviken, eller ska inlägg få spegla den verklighet jag och Älsklingen lever i just nu?

Vi har liksom valt att skriva en blogg - som inte innehåller lögner. Ska vi då ta ett uppehåll tills dess vi haft tur (?) nog och hittat en seriös lekkamrat på BC eller ska vi även berätta om att det "skitit sig"?

Jag och Älsklingen tycker nog att bloggen ska få spegla verkligheten, även när den inte är speciellt rolig eller inspirerande.

Med det sagt - det går "troll" i detta.

Vi är medvetna om att vi ställer en lång rad krav på de extrakillar vi väljer ut att leka med. De flesta som skriver till oss faller bort. Av en och annan anledning. Det kan handla om deras civilstånd, deras läggning, deras bostadsort eller något annat. Att träffa killar som inte passar oss bara för att få till något är inte aktuellt. Då är vi hellre utan.

Jag har fått en lång rad med profilnamn på killar Älsklingen haft kontakt med och som verkat seriöst intresserade. Tanken var att jag själv skulle få välja ut en eller ett par killar som jag tyckte passade mig. Av alla dessa profilnamn har bara någon enstaka orkat kommunicera med mig över huvud taget! Någon kille verkar fortfarande intressant, men de allra flesta har visat på antingen ett ointresse för vilka vi är eller oförmåga att förstå vad vi söker.

Några killar verkade annorlunda än de andra. De sade sig förstå, och det tycktes som de insåg att en extrakille är en "krydda" till ett väl fungerande sexliv - och inte huvudattraktionen. Flera meddelanden skickade dessa killar, fram och tillbaka innan det plötsligt blev tyst.

Den ena killen som sade sig vara villig att besöka oss igår, söndag slutade plötsligt kommunicera med mig. Jag förstod på en gång att det var något "lurt". En seriöst intresserad kille som är på god väg att få adressen till ett par som han säger sig vilja träffa avslutar inte en påbörjad dialog utan någon som helst förvarning.

Kille nr 2, har jag redan skrivit om. Han skulle dykt upp kl 19 igår. När han borde satt sig i bilen för att köra till oss - kom han på att han nog hade för svår huvudvärk för sex... (Har någon hört ursäkten om huvudvärk förut?) ;-)

Det är ganska länge sedan vi stötte på dessa mytomaner/fegisar/drömmare/idioter. När vi just börjat experimentera med lekar på fler hade vi också otur. Hela tiden. Kille på kille visade sig vara bluff eller oseriös. Det senaste året tycker jag det flutit på bättre, kanske hade vi bara tur? Är detta vi upplever nu den realitet vi måste acceptera?

Jag och Älsklingen förstår att det kan vara pirrigt och lite läskigt att dela ett pars säng. Långt ifrån alla klarar av detta!  Vi har sagt flera ggr att det inte är lika okomplicerat som det ser ut i p-filmer. Verkligheten är mer komplex. Vi förstår. Verkligheten hann till sist ikapp dessa killar. Att drömma, fantisera och planera kan vem som helst, att leverera och stå för sitt ord är långt mycket svårare.

Kära bloggläsare, håll tummarna för att vi lyckas finna den där killen som "håller måttet"...

P.S Googlade ett profilnamn (det var ett ord jag inte kände igen) och fick veta att det betyder: "ängslig" eller "räddhågad"... A sign from God...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar