tisdag 17 september 2013

Därför spelar din profil roll

Även om tanken var god, så blir ibland bilden så fel...
Prinsessan skriver.

Jag håller på att kolla runt lite efter en extrakille och ett par på BC. Klart jag börjar fundera på profilbilder och profiltexter vara eller icke vara en sådan dag. Jag vet att vi skrivit om det tidigare, men det är ett kärt ämne...

Inga profilbilder bör vara närbilder på din kuk (om den inte är exceptionell på något vis)
Inga profilbilder på din styva kuk dold under dina fläckiga kalsonger
Inga profilbilder på din kuk tagen uppifrån med en smutsig toalett som bakgrund
Inga profilbilder på din sperma
Inga profilbilder som är närbilder på din fitta. Jag vill inte se den. Inte öppen. Inte stängd.

Om du/ni glädjande nog väljer en profilbild på din kropp istället för din kuk/fitta så har jag också några tankar...

Inga ansiktsbilder, det visar att du inte värderar diskretion. Ok om du photoshoppat dig till den grad att det inte går att känna igen dig/er.
Bär inte de profilkläder du/ni använder på jobbet - med företagets logotyp väl synlig
Bilder tagna på 25 meters håll är för fegisar
Bilder på flexande muskler säger mer om ditt/ert ego än du kanske önskar?
Bilder på din/er båt/bil säger fel saker om dig/er
Bilder som visar att du/ni bor i en "rövarkula" antyder att du/ni saknar stil och god hygien

Jag tror man ska tänka lite på sina bilder, som man ska tänka på de bilder man tar på sitt hem eller sin bil om man tänkt sälja dem. Det finns en anledning till att folk lägger tusentals kronor på att styla sitt hem eller lämna in sin bild på "rekond" för någon femhundring innan de visar upp sin produkt.

Betrakta din/er profilbild som din produkt. Gör det bästa av den. Detsamma gäller profiltexten. Oavsett om du är en man, en kvinna eller en i ett par. Jag har all respekt och förståelse för att somliga har svårt att uttrycka sig i skrift eller stava. Mitt tips till er är att använda något ordbehandlingsprogram och sedan klippa och klistra. Words markerar tydligt då man gjort något fel. En rättstavad och välformulerad profil är mer attraktiv. En del (utan undantag killar) tror att det räcker att låta slumpmässiga tangenttryckningar utgöra profiltexten. Det kan jag med 99,99% säkerhet garantera att det INTE gör. Om man inte orkar eller ids skriva något, så utgår nog ALLA seriösa män, kvinnor och par på BC ifrån att personen bakom profilen varken är seriös, uthållig eller intresserad av någon annan än sig själv.

Att inte ha profilbild och, då vi ber om en skriva som svar "jag lovar, jag ser bra ut. det ser ni när vi träffas" är ingenting annat respektlöst.

Visst har jag och Älsklingen både profilbilder, profiltext och dagbok ifyllda - och vi har ändå svårt att hitta några seriösa lekkamrater mellan varven. Dock tror jag faktiskt att OM någon mätte vilka som får svar på sina meddelanden så är det de som lagt manken till som är dem som får mest i sin inkorg. Vill nog hålla singeltjejer utanför just detta, då jag vet att de får enorma mängder brev - oavsett vad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar