måndag 23 september 2013

Mitt eget "Halleluja moment"

Prinsessan skriver.

Igår kväll fick jag nog den i särklass skönaste orgasmen jag fått i mitt liv! Tack Älsklingen!

Älsklingen slickar som en gud, och igår kväll så gav han mig en resa av sällan skådat slag. Han gör saker med munnen, tungan och fingrarna som ingen annan gör. Han vet precis på vilket sätt han ska ta på mig, när han ska öka intensiteten och när han ska lätta på trycket och vara mjukare.

Jag kom våldsamt skönt, sagolikt helt enkelt. En fantastisk avslutning på veckan, helt klart.

Tror man ska passa sig för att ge tips om hur man slickar en kvinna. Kvinnor är komplexa. Det som är skönt på måndagen behöver inte nödvändigtvis kännas bra på onsdagen. Ett för hårt tryck kan vara avtändande för någon, medan en annan njuter som mest då hon sexet är allt annat än mjukt.

För direkt beröring med fingrar funkar inte för mig som förspel. Tror inte det funkar senare heller? Inte med ett finger i alla fall. Det känns obehagligt istället för sexigt.

Älsklingen vet hur jag funkar. Han vet att jag gillar olika saker vid olika tillfällen och anpassar sig efter det. En mjuk tunga, en hård tunga, en spetsig tunga, en bred tunga. Ovanpå, nedanför, bredvid, inuti. Det finns så många sätt att göra det skönt för en kvinna! (Och för män)

Han har sina trix min Älskling, och han är oerhört lyhörd och intresserad av vad jag går igång på. Älsklingen är extremt motiverad att göra det skönt för mig och registrerar mina reaktioner på olika sorters beröring för att lära känna mig och min kropp. Jag tror faktiskt han känner till mina "turn-ons" bättre än jag själv.

Till er som vill ge någon historiens skönaste orgasm kan jag bara ge ett råd. Var lyhörd och nyfiken så märker du vad han/hon njuter av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar