måndag 23 september 2013

Mr Rabbit?

Prinsessan skriver.

Min "rabbit" dog för en tid sedan. Rabbit nr två. Det var förvisso efter lång och trogen tjänst, men...

Jag behöver nog en ny rabbit? De jag hade var båda utrustade med dessa pärlor som roterar. Jag är väl inte riktigt stormförtjust i just pärlorna? De kanske jag kan vara utan? Finns det rabbits utan den funktionen?

Egentligen går det ingen nöd på mig, jag har som ni vet min Fairy. Jag älskar den! Funderade på att köpa en Fairy till min kompis som lever ensam och är sexuellt frustrerad. Får man köpa sexleksaker till sin väninna?

Jag hade tänkt köpa den, och sedan lämna den i smyg hos henne med ett kort på vilket jag skulle skriva att vi aldrig skulle behöva prata om presenten. Vi skulle kunna låtsas att den aldrig inköpts. Hon skulle inte behöva bli generad. Tror ni att sådant skulle uppskattas?

Men, som sagt. Nu vill jag ha en ny kanin att leka med. Älsklingen, kaninen och Mr Grey. Vad kan en kvinna mer behöva? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar