torsdag 19 september 2013

Attribut

Höga klackar
 

Höfthållare


Nylon
Prinsessan skriver.

Det finns massor av sexiga attribut. Klassiska sådana då man pratar om kvinnor är givetvis nylonstrumpor, sexiga underkläder och höga klackar.

Ni vet att jag anser att män är sexiga i jeans, skjorta, kostym eller exempelvis uniform - men alltid, alltid hopplöst osexiga då de tar på sig en nätbrynja med tillhörande pungpåse i svart. Det funkar inte. Inte för mig, men troligen för andra.

En trostillverkare har en boxertrosa som heter "Boyshort" i sitt sortiment. Döm om min förvåning när jag så denna SPETSTROSA pryda en intet ont anande man på Adam & Eva en kväll för några år sedan. Hejdlöst roligt om jag får säga det själv. Förvånande att han inte själv reagerade på att TROSAN inte passade den manliga kroppen...

Det sexigaste en man eller kvinna kan bära är dock ett öppet sinne och ett stort varmt leende. Med det kommer man mycket, mycket längre än med alla sexiga outfits och höga klackar i världen. Som grädde på moset, är en trevlig personlighet och bemötande helt gratis att utrusta sig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar