tisdag 12 maj 2015

Klädkod

Prinsessan skriver - äntligen...

Hej på er, efter ett år så tänkte jag skriva ett litet inlägg igen. Älsklingen har hållt fanan högt då jag varit passiv och saknat inspiration. Äntligen mår jag bättre och känner lust att dela med mig av mina tankar.

Vi ska snart på årets mest efterlängtade fest! Jag har nog längtat mest av oss båda då värdparet är extremt trevliga och de kan konsten att få igång fester på bästa vis. Klädkoden är "burlesque" - och jag tänker mig kreationer som osar dekadens, Paris och Moulin Rouge. Pärlor, bling-bling, korsetter, paljetter, volanger, nätstrumpor och annat i en salig blandning.

Jag har en korsett som passar temat, men som inte Älsklingen är helt förtjust i. Spelar det någon roll tycker ni?  Ska jag försöka motbevisa min man, eller ska jag lyssna på honom och vara lite följsam. Jag tycker korsetten är löjligt snygg, men den gör inte det bästa av min kropp. 

Vad tycker ni? Hur mycket lyssnar ni på era partners åsikter om kläder? 

1 kommentar:

  1. Det blir sällan dåligt när kvinnan har något på sig som hon gillar och känner sig sexig i. Så lyssna du, och sedan gör du som du vill ;-)
    //N

    SvaraRadera