torsdag 7 februari 2013

Sjukt skönt

Igår kväll var Prinsessan lite sur på mig. Hon hade föreslagit att vi skulle gå in till sovrummet och knulla, men jag hade snällt avvisat hennes förslag med att jag gärna väntar en stund.

Men den som väntar på något gott väntar otåligt ;-)

Jag är nog världens lyckligaste man... Det finns nog en massa män som känner på samma sätt som jag.

Men att ha en kvinna som verkligen njuter av sex är en gåva som inte kan beskrivas. Att hon för mig är det absolut vackraste som finns gör det bara sexigare.

Prinsessan kom in till sovrummet nyduschad och kröp ner under mitt täcke.

Jag särde hennes ben och gled in med min mun mellan hennes ben och slickade hennes nyrakade fitta, till dess att hon inte kunde ligga still längre. Med en hand om hennes handled höll jag fast henne och jag anar att vi båda njöt lika mycket. Jag av att ge och hon av att få.

Jag tog en flaska med glidmedel och satte fingertoppen mot hennes anal. Omedvetet pressade hon sig mot mitt finger, till dess att fingret sakta gled in i hennes anal och hennes stönanden bler mer och mer högljudda.

Jag la mig över henne och lät henne hålla ett hårt tag om min kuk och styra den över hennens klitoris och öppning retfullt och upphetsande.

Efter en kort stund tyckte Prinsessan uppenbart att den leken blev lite för skön, eftersom min kuk snart placerades mot hennes öppning och pressades in i henne. Guuuud vad skönt det var...

Jag sträckte mig efter hennes nyinköpta analplugg och sträckte den till henne. Naturligtvis visste hon precis vad jag medande och snart kände jag hur det blev än trängre i hennes fitta.

Med en plugg i analen och en kuk i sin fitta, skakade Prinsessan av upphetsning. DP är nog nummer ett på hennes gilla-lista, så denna variant är ett bra surugat till dess att vi hittar en pålitlig extrakille som vi kan få förtroende för.

Som ni sett tidigare på bilderna, så har Prinsessan fått sin efterlängtade Fairy-vibrator... Med den mot hennes klitoris och mitt viskande i örat att hon absolut inte fick komma, kom hon i en helt sjukt sexig orgasm, samtidigt som hon stönande "förlåt, förlåt, förlåt", för att hon inte kunde hålla tillbaka sin orgasm.

Efter en stunds återhämtning fick jag en sjukt skön avsugning och kom med Prinsessans Fairy vibrerande på undersidan av min kuk... Ops, den funkade på killar också ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar