tisdag 12 februari 2013

Nya tag

Prinsessan skriver.

Skam den som ger sig. Igår plockade jag bort den annons som setts av dryga tusen BC medlemmar men inte genererat ett enda vettigt svar - och lade genast in en ny snarlik annons.

Det är nämligen så att annonser får mest svar då de är nya. De trillar nedåt vartefter och då kan man nästan lika gärna ta bort dem och lägga in en ny. Sagt och gjort. Succé? Det visar sig?

Det finns en skara män som alltid svarar på mina annonser trots att de alltid fått ett "Tack, men nej tack" till svar då de inte är vad jag söker. Skam den som ger sig kanske gäller även här? Ler.

I brist på klockrena svar slank en man genom mitt nät och kontakt mellan Älsklingen och honom upptogs. Det framgick dock tämligen omgående att han var en sådan som hellre fantiserade än levererade om jag säger så. Tanken på att ha sex med mig blev för mycket och han behövde tid för att fundera. (!) Behöver man tid på att fundera, kan jag omgående konstatera att vi inte ska ses IRL.

Andra tycks ha svårt att förstå att profilbilder tagna på flera meters håll, på någon i full mundering knappast avslöjar tillräckligt mycket om den kropp som döljs under rockar, halsdukar etc.

Begreppet "singel" vilket är ett av våra krav på extrakillar är tydligen inte heller helt lätt att förstå innebörden av. "Jag är förvisso inte singel, men jag lever i en dålig relation." Trist för dig, men du är ändå inte singel. (Du kanske borde bli singel?)

Somliga 20 åringar tycker att de är mellan 35 och 45, eller åtminstone nästan. Om inte, kanske jag är villig att göra ett undantag? Nej. Jag gör heller inga undantag för gentemannen på 62 år heller. Han tyckte också att han bara var en "smula äldre" än vi önskade.

Vältränad/normalbyggd är även det ett av våra krav. Vi är tydliga med att vi inte tänder på fetma. Därför kunde jag inte låta bli att skratta då en kille som inte ville avslöja vare sig vikt eller längd i sin egen profil skickade följande meddelande: "hur fet?" Vad jag svarade? Ganska kort. "Behöver du fråga har du tangerat gränsen med marginal". För så är det. Tämligen enkelt. Vi tänder inte på fetma.

De svar som irriterar är dock de som liknar dessa:

Var bor ni? (jätte vanligt svar som aldrig besvaras)
Anmäler mitt intresse (vanligare än man kanske tror)
Mmmmm.... (Marabou?)
Vad gör ni? (en fråga som ofta ställs kl. 03.22)
Ska knulla hon! (med all säkerhet ska du det INTE)

De allra flesta män som svarar är dock enbart trevliga. Tack för era svar! Även om ni inte är vad jag söker beroende på ålder, läggning, etnicitet, kropp, civilstånd etc så uppskattar jag era meddelanden då de är trevliga och välskrivna. Dessa män har inga som helst problem med att ta ett "Tack, men nej tack". De är gentlemän och förtjänar respekt.

Inte som mannen igår som svarade på just ett sådant meddelande: "Synd där missade ni en grov Göteborgare".

Är det nu jag skulle ångra mitt "Nej tack"? Nej, just detta svar gav mig trygg förvissning om att min magkänsla är att lita på. Den mannen ska inte komma nära vår säng.

Hur gick det då? Ja, faktum är att jag tror att jag snart kommer få uppleva en skön mmf trekant! Kanske redan till helgen? Älsklingen brukar som bekant överraska mig med en extra kille ibland. Och min magkänsla säger att han har en överraskning på gång. Lyckliga jag.




2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Känner igen frågorna "vilka är ni" "var bor ni" "vad gör ni då"? Hahaha, jo vi har nyss käkat middag å nu ska jag ladda en tvättmaskin... Nä dom får vara! Fast vi ska ärligt erkänna att vi har smygtittat på era bilder.

    Q

    SvaraRadera