torsdag 28 februari 2013

Kärlekssex


Vi har checkat in och kommit upp på rummet. Du kvittrar av glädje och upphetsning över det vackra rummet i centrum.

Du slänger dig på rygg i den stora sängen och särar på armar och men inbjudande mot mig.

Jag går med långsamma steg mot dig och njuter av bilden på min kvinna. Så vacker och så sexig. Så lycklig och så nöjd.

Jag kliver upp i sängen och lägger mig över dig och trycker min växande kuk hårt mot dig med kläderna mellan oss.

Du stönar till lite lätt och böjer huvudet bakåt och blottar din hals mot mig som doftar av värme och parfym.

Jag kysser dig mjukt och låter tungspetsen försiktigt röra sig mot din tunga. Min kuk rycker till av den erotiska känslan av fullständig kärlek och intimitet. Den kärlek och den erotik som vi aldrig bjuder in andra till.

Jag känner hur dina händer knäpper upp mina byxor och hur din späda hand omsluter mitt ollon.

Jag stönar till och det känns som om en elektrisk stöt går genom min kropp och tar över mina muskler. Omedvetet rör jag mig fram och tillbaka så att ollonet stöter mjukt i din kramande hand.

Min ena hand knäpper upp dina jeans. Du släpper min kuk och hjälper mig att dra ner dem ett par decimeter innan dina båda händer återgår till min pulserande kuk.

Jag låter min ena hand kupa sig över din varma fitta utanpå dina trosor. Jag känner värmen från din nyrakade fitta under det tunna tyget. Min hand rör sig försiktigt över din fitta och jag kan inte låta bli att låta ett finger trycka lite lätt mot din öppning.

Fingret glider in lite mellan dina blygdläppar och jag känner hur blöt du är genom trosorna.

Dina andetag har börjat bli ansträngda och ditt underliv rör sig upp och ner mot min hand under tiden som du runkar min kuk med ett hårt tag.

Du låter tungan fukta din handflata och låter den omsluta mitt redan blöta ollon med handflatan och håller kuken i ena handen och runkar ollonet med din underbara hand.

Jag stönar högt av din behandling och drar ner dina trosor med ett ryck.

Mitt långfinger glider in mellan dina blygdläppar som är genomblöta av din upphetsning. Du trycker dig mot mitt finger när det sugs in i din trånga fitta. Du slutar runka min kuk och öppnar din mun som i ett tyst skrik när ytterligare ett finger glider in i dig.

Det enda som hörs i rummet är ljudet av när två fingrar knullar din blöta fitta. Du andas stötvis och försöker tvinna dig ur dina tighta jeans.

Jag ställer mig upp på knä i sängen och drar av dina byxor och trosor, innan jag drar av mina egna byxor. Kalsongerna hinner jag inte få av mig helt innan du drar mig över dig igen.

Med hälften av kläderna kvar på våra kroppar låter du min kuk glida retfullt upp och ner mellan dina blöta blygdläppar. Ljudet av ett fuktigt ollon som stöter mot en blöt fitta är obeskrivligt upphetsande.

Jag böjer mig ner och kysser dig samtidigt som du låter ollonet retfullt glida över din öppning till dess att jag skakar i hela kroppen av upphetsning.

Jag slutar att kyssa dig och röra mig mot dig. Jag tittar dig i ögonen. Du tittar tillbaka med rosiga kinder och ler.

”Jag älskar dig” är det enda jag kan säga.

”Jag älskar dig också” säger du och tittar mig rakt in i ögonen samtidigt som du styr mitt ollon mot din öppning.

Jag trycker mig sakta mot din fitta och känner hur du omsluter min kuk centimeter för centimeter, till dess att hela min kuk är djupt inne i din varma och kramande fitta.

Med ett gemensamt stönande så ligger vi still och njuter av känslan att vara ett älskande par.

Vi tittar varandra i ögonen och utan ett ord vet vi precis allt. Vi vet hur mycket den andre älskar och vi vet att vi njuter mer med och av varandra än vi njutit av någon annan tidigare.

Jag börjar röra mig fram och tillbaka. Känslan är obeskrivbar när du särar dina ben så mycket du kan och ger dig fullständigt till mig.

En stund senare älskar vi på samma sätt som jag förmodar att våra förfäder älskade för 80.000 år sedan. Kärlek som bygger på njutning, kärlek, trygghet, respekt och förtroende… Inget annat än så som sex är när det är helt utan bitterhet och otrygghet från alla måsten.

Plötsligt tystnar du och slingrar dina ben om mina höfter. Dina späda händer greppar hårt om mina överarmar och dina naglar borrar sig in i huden.

Du böjer huvudet kraftigt bakåt och jag ser hur halspulsådern spänns innanför din svettiga hud.

Jag känner hur din fitta kramar om min kuk och synden av din njutning gör att min orgasm börjar röra sig som dyningar i min kropp. Jag kan känna hur orgasmen närmar sig och hur den snart är oåterkallelig.

Plötsligt skriker du ut din orgasm. Min kuk pulserar i orgasm djupt i din kramande fitta. Vi håller om varandras kroppar hårt och krampaktigt under tiden som vi sakta men säkert återvänder till verkligheten och nuet.

Jag tittar ner på dig och du möter min blick med ett lyckligt leende. Vi säger inte ett ord till varandra utan njuter av närheten och ögonkontakten.

Du ler mot mig och säger ”Jag vet”.

Jag ler tillbaka och nickar.

Jag kysser dig ömt och låter min kuk glida ur dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar