måndag 2 november 2015

Spännande helger

Det blir några sexiga helger framöver.

På lördag får vi besök av en sexig kvinna för äventyr på tre. Kvinnans man får stanna hemma medan vi njuter och jag vet att hennes man gillar just detta. 
Kanske blir detta början på vårt lilla filmprojekt... 
Oavsett vad, så lär vi alla få vad vi gillar. Vilken man gillar inte när två kvinnor trängs om en man?

14 dagar efter det är det Prinsessans tur att få fokus på sig. Vad hon hittar på vet jag inte, men det blir hennes kväll med en eller ett par extrakillar. 

Jag ser fram emot att se vad hon hittar på. Det är sjukt sexigt med en kvinna som vet vad hon vill och inte är rädd att förverkliga sina fantasier.

14 dagar efter det är vi bjudna på en exklusiv fest i underbar miljö. Vi har varit på dessa fester några gånger och vi är alltid lyriska efteråt. Trevliga och sexiga människor, vackert och framför allt ett sympatiskt värdpar.

Denna gång är det ett bdsm-tema. Detta är något vi båda gillar att utforska, men har till dags datum inte delat det med andra. Hur våra ramar skall se ut under festen är vi inte riktigt säkra på. Men med samtal och små steg brukar vi hitta rätt.

Vad det gäller Prinsessans outfit, så får hon välja helt själv inför festen. Vi kan ändå inte enas. Jag gillar slampigt och Prinsessan gillar sött. "Halva vägen var" gör bara att vi båda blir missnöjda. 
Så då har jag inga problem att låta henne välja. Oavsett vad hon väljer så är hon världens sexigaste kvinna.

Vem sa att hösten är kall och grå?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar