söndag 22 november 2015

En extrakille under jobbhelgen.

Denna helg lyckades vi förena nytta med nöje. Efter en arbetshelg i Stockholm mötte vi upp med en extrakille som Prinsessan träffat som kortast för ett par veckor sedan. Detta har visat sig fungera ypperligt, då det finns på tok för många som utger sig för att vara seriösa, men som mest var drömmare. Att träffa dem som snabbast utan att ha sex visar vilka som förmodligen kommer att dyka upp för en sexträff och vilka som inte vågar.

Vi mötte upp med denna unga man i baren. Han var trevlig och ödmjuk, precis som vi båda uppskattar. De killar som skriver till oss ibland och berättar att de "vill ta för sig", är liksom inget för oss. Vi gillar människor som kan den sociala etiketten och som lär lyhörda. Detta ger oss trygghet att gå vidaretill mer erotiska aktiviteter.

Efter en lång stunds pratande, hamnade vi till slut på vårt rum. Prinsessan hällde upp en öl till mig och satte sig i mitt knä så att jag kunde befria henne från både klänning och underkläder. Därefter gled hon ner från mitt knä och kröp fram till killen som satte sängkanten och plockade fram hans kuk och lät den glida in i hennes mun. Jag lutade mig tillbaka i fåtöljen och log över min kvinnas frihet av att våga njuta av sex utan skuld. 

För två veckor sedan njöt jag av en extratjej och denna kväll njöt hon av en extrakille. Det man ger får man åter. Vi ger varandra rätten att njuta av sex.

Det dröjde inte lång tid innan Prinsessan kämpade med att försöka få in båda kukarna i hennes mun, till allas uppskattning. Varför detta är så sexigt vet jag inte. Kanske är det just det att det är belagt av tabu och högre graden av slampighet. Sexigt är det dock att se henne kämpa hungrigt att tillfredsställa två män samtidigt. 

Prinsessan ställde sig på alla fyra och svankade mot mig och kort därefter stöttes hon fram och tillbaka mellan oss två. Killen som inte träffat par tidigare och varnat för att han kanske kommer för tidigt, lyckades hålla ut även när Prinsessan satt på honom med mig bakom i en dp. Något han skall ha cred för ;-).

Efter att Prinsessan kommit i mål ett par gånger, så log hon och frågade om vi ville komma i hennes ansikte. Något hon vet att jag, tillsammans med de flesta män tycker är sjukt sexigt.

En kort stund senare kom vi båda över Prinsessans ansikte, samtidigt som hennes mun var vidöppen för oss. Kanske kom vi båda lite för mycket för att hon skulle kunna njuta av det, men det är dessvärre inget vi män kan styra ;-).

Tack för en supersexig kväll efter jobbet. Om två veckor åker vi till den efterlängtade bdsm-festen. Choke och koppel är inköpt. Ridpiskan är nerpackad. Bondagetejp är införskaffad och en av flera outfits köptes i helgen. Nu behöver vi bara invänta den 5/12...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar