tisdag 2 april 2013

Valpar

Prinsessan skriver.

Som trogna bloggläsare redan vet, så är Älsklingen något av en "slavmagnet". Jag vet inte hur många slavar som hört av sig till honom genom åren. Om vårt intresse bestod av att "trycka ned" eller "mobba" slavar så hade vi haft fullt upp vid det här laget...

Dock är det liksom inte det som triggar igång oss.

Om slavar gillar Älsklingen så tycks "valpar" gilla mig. Visst hör även charmerande 30+ och 40+ också av sig. Men dessa valpar som nyss inhandlat sin första öl på Systembolaget tycks gilla min profil på BC. 18, 19, 20...

Det går liksom inte.

Även om dessa unga killar lovar "stenhårda" kukar, fördomsfri attityd och inser vikten av diskretion så finns det inte en chans att jag skulle vilja ha sex med en liten pojke som är ung nog att vara min son.

Det går inte.

Jag och Älsklingen är fördomsfria och toleranta. Det krävs mycket för att få oss att höja på ögonbrynen vid det här laget. Vi har sett och hört en del under den här sköna resans gång. När det kommer till ålder har vi dock våra begränsningar. Och det är kanske sunt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar