tisdag 23 april 2013

Tjejer

Prinsessan skriver.

Letandet efter en smart, sexig, social, trevlig och framförallt S - E - R - I - Ö - S bikvinna fortsätter. En man skrev till mig och menade på att han skulle köpa en trisslott den dagen han finner ett seriöst par. Jag svarade att jag tänker köpa en egen då jag finner en seriös kvinna.

Kanske får jag köpa den där trisslotten snart? Undrens tid måhända inte är förbi?

Tiden lär påvisa det. Jag håller tummarna.

För är det något jag verkligen, verkligen vill dela med min man så är det en kåt, charmig bikvinna med sköna bröst och en nyfiken attityd. Jag vill dela min Älsklings sköna kuk med en annan kvinna. Dessutom vet jag att min Älskling mer än gärna delar med sig av sina resurser till rätt kvinna...

En sak jag inte riktigt fattat är varför hetero tjejer söker par?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar