måndag 8 april 2013

En porrig vår?

Prinsessan skriver.

Min Älskling sitter med sin I-pad i knät och letar barnfria helger i rätt del av måndaden. Han letar efter luckor att fylla med äventyr. Luckor som kan bli till hållplatser på vår erotiska resa. Ibland visar han upp en profil på BC och frågar mig om jag gillar det par som sidan tillhör.

Han har roddat och planerat i tysthet - och igår fick jag veta att två datum var bokade. Det första för ett återbesök av den extrakille vi nyss träffade. Eftersom både jag och Älsklingen kände oss trygga med denna kille kommer vi roa oss med lite rollspel nästa gång.

Det andra datumet är vigt åt ett par. Hon är bi (halleluja) och de är på samma nivå som oss. Det betyder att de passerat "sex i samma rum" och "hjälpande händer" med marginal och med glädje hänger sig åt dekadenta lekar som även innefattar partnerbyten.

Älsklingen hävdar att det är våren som höjer temperaturen och gör oss lite porrigare. Vet inte om det har med vår, ljuset eller hormoner att göra. Porrigt är det dock. Och väldigt, väldigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar