måndag 22 april 2013

Lördag


Lördagen närmar sig med stormsteg och Prinsessan är mer än förväntansfull över vad som kommer att vänta henne på lördag.

Ibland försvinner hon bort i tankar med ett svagt leende på sina läppar. Efter en stund tittar hon på mig med glansiga ögon och konstaterar att hon längtar till lördagen… typ tio av en tiogradig skala, tillägger hon ifall jag skulle missa att hon mer än gärna skulle vilja ha upplevelsen här och nu!

Det jag vet är att denna lördag kommer att driva henne till vansinne. Hon tvingas släppa kontrollen av att veta vad som skall ske. Hon vet mer eller mindre ingenting vad som skall ske under kvällen, vilket gör henne till min fullblodiga sexslavinna.

Naturligtvis är hon förväntansfull och försöker lirka lite med mig så att jag skall berätta detaljer, men någonstans inne i sin själ vill hon ändå inte veta… Det är bara för henne att släppa all kontroll och ställa in sig till sin roll att få njuta fullt ut av det hennes man serverar henne.

På lördag efter att hon kommit hem från jobbet är hon min slavinna till 100%. Hennes behov av att ha kontroll och att veta vad som skall ske, avskärmas henne. Hon blir till en galet sexig kvinna som bara ha två syften… Att njuta och njutas av…

Jag tror och hoppas att hon klarar av denna roll, då jag vet att det är det som är hennes egentliga turn-on. Hon älskar att vara undergiven mig och styras av mig.

Hon kommer naturligtvis att få orgasmförbud under den första delen, vilket betyder att hon kan stoppa leken i 30 sekunder om hon hamnar för nära gränsen. Dock är hon berövad sitt ord, vilket betyder att hon får visa lapp/lappar för att kunna kommunicera.

Det behövs ingen gagball för att tysta en sexslavinna, det behövs inga rep för att beröva henne kontrollen… Det behövs bara en kvinna som vågar ha tillit.

Jag vet att Prinsessans hjärna redan nu njuter om och om igen av tankarna på lördag… Hon har fått orgasmförbud från och med torsdag… Men det innebär inte att jag inte tänker ha sex med henne… Tvärt om… Jag tänker njuta av henne torsdag, fredag och lördag… Hon får inte komma, men jag har inte sagt något om att hon inte skall njuta ;-)…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar