tisdag 23 april 2013

Lördagen ur en prinsessan perspektiv

Prinsessan skriver.

Jo, det är som min Älskling säger. Mina förväntningar på lördagens kommande äventyr är stora och jo, tanken av vad som komma skall  är svårt upphetsande.

Jag vet som ni vet ingenting om vad som ska hända på lördag. Nästan ingenting alls. Men jag kan ana. Jag kan hoppas. Jag kan tro.

Jag anar, hoppas och tror att jag kommer få en resa jag sent skall glömma. Jag anar, hoppas och tror att jag kommer vara fullt sysselsatt med dessa två nakna män. Jag anar, hoppas och tror att de kommer göra allt de kan för att ge mig njutning. Jag vet att jag kommer göra vad jag kan för att ge dem ett minne för livet.

Älsklingen och vår gäst är överens om alla regler. De har tydligen mailat fram och tillbaka till varandra under en lång tid om denna lördag och båda är helt på det klara med vad som komma skall. Jag kommer vara tyst, tillmötesgående och kåt. Det är vad jag bidrar med.

Med dessa förutsättningar ska det nog mycket till för att någon skulle bli besviken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar