onsdag 24 april 2013

Onsdag... Tre dagar kvar


Det är onsdag och Prinsessan är mer eller mindre galet kåt hela tiden… Igår krävde hon med seriös blick att få en orgasm till innan hennes orgasmförbud har påbörjats. Med en tunga, fingrar och en envis vibrator skakade Prinsessan snart i en sjukt sexig orgasm… Efteråt ville hon försöka gälla att hon kommit för snabbt och att hon borde få en till… Men den gick jag naturligtvis inte på. Väntan kommer att bli henne olidlig J.

Ikväll skall jag njuta av hennes fantastiska kropp utan att hon får komma. På fredag skall jag få henne att tigga och be om att få sin efterlängtade orgasm… Hon kommer att tvinna sig som en mask i sängen och även försöka mörka att hon håller på att komma… Jag känner Prinsessans alla små knep.

På lördag kommer hon att be om otaliga timeouts som under ett mantra, till dess att jag godkänner att hon får låta orgasmen sätta sina klor i henne.

Med en öppen mun som i ett tyst skrik kommer hon visa att hon inte kan sluta. Varje muskel spänns i kroppen och hennes ögon kommer att spärras upp. Några sekunder senare kommer skriket som skvallrar om att hon påbörjat en underbart långdragen orgasm. Hon krampar och stönar i något som lätt skulle kunna misstas för en plågsam smärta.

Efter en stunds djup andhämtning i fosterställning kommer hon att mödosamt ställa sig på knä igen… Redo för mer…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar