lördag 27 april 2013

Nu så...

Prinsessan skriver.

Nu, när ni läser det här har jag just kommit hem och dagens rollspel kan börja. Jag lämnar mina egna viljor utanför dörren och ska göra mitt bästa för att träda in i rollen som viljelös till fullo.

Älsklingen kommer nog börja med att ta för sig av mig, dock utan att tillåta vare sig själv eller mig att komma. Orgasmen lär vänta på sig några timmar. Det utgår jag ifrån. Igår kväll njöt Älsklingen för fullt av att provocera och reta mig till gränsen av vad jag klarade av - och jag skulle tro att han ämnar fortsätta den "katt och råtta" leken i eftermiddag.

När vi är svettiga kommer jag nog uppmanas att duscha och fräscha till mig och efter att jag torkat mig torr och klätt på mig vad Älsklingen valt ut så kommer han garanterat vilja att jag tar ett, två och kanske tre glas vin och invänta vår gäst.

Kåt, glad, småfull, kåt igen, porrig, kinky...

Hoppas ni får en lika sexig lördag som vi! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar