söndag 26 augusti 2012

Söndag morgon

 

Söndagsmorgon är en underbar stund för mys.

Nu när vi har försökt få igång denna sida och gett upp försöken att föra över bloggen från blogg.se, får vi se vart denna blogg leder oss.

Imorse låg jag och njöt av att titta på Prinsessan som snarkade sött. Hon sträckte ut sin kropp som en katt och öppnade sina blå ögon och log.

Gud vad jag älskar denna kvinna.

Jag smekte hennes kropp och njöt av att känna hennes varma och lena hud under mina händer.

Prinsessan vända sig om och putade med sin söta rumpa mot mig och viskade att jag skulle lägga mig bakom henne... Sen vaknade hunden och ville hälsa och kort därefter var sängen full av familj.

Men ikväll lär de väl somna tidigt om vi har tur.

Men Prinsessan vill gärna testa den nya funktionen här att lägga upp videoklipp. Jag såg hur upphetsad hon blev när jag frågade om det var okej att lägga upp lite klipp... Oj, vad upphetsande, blev hennes svar.

Så nu är det bara att försöka fixa en liten film att lägga upp.

2 kommentarer:

  1. Och vi som följer bloggen hoppas att ni lyckas med videoklippen. Synd att ni inte kunde föra över inläggen från den gamla bloggen.

    //Create

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är supersynd, men med tiden kommer det nog inte spela så stor roll. Vad det gäller videoklippen, så verkar det som om vi fått det att funka.

      Radera