söndag 26 augusti 2012

Nästa vecka.



Han skriver.


Nästa vecka är det barnfritt som gäller. Om vi bara kan lyckas få Prinsessan på "banan" igen, så är det upplagt för sköna och porriga äventyr på två... Kanske tre... Eller varför inte fyra?


Om allt blir som vi tänkt oss, så skulle vi båda nog uppskatta lite mörkare äventyr i bdsm-världen den kommande veckan. Det var ett tag sedan Prinsessan blev bunden och använd som min slavinna.

Prinsessan har tidigare skrivit att det är långt bort innan hon har haft en tanke på att avända vårt stoppord. Därför bör vi se om vi kan och har lust att resa vidare till nästa hållplats.

Jag tror att det är läge och tid för att ta några steg in i mörkret... Även här måste vi vara försiktiga med vad vi gör.

När vi går på klubb nästa gång, så vill jag att Prinsessan är redo för stupstockens äventyr... Då måste hon vara min slavinna på mer än ett sätt, med en outfit som skvallrar om att hon är en mans egendom.

Jag kommer att njuta av min egendom och är hon lydig så kanske jag lånar ut henne till några andra som uppskattar en slavinna i en stupstock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar