måndag 27 augusti 2012

Att utnyttja lunchen till sex.

 
Denna bild MMS:ade Prinsessan mig mitt under en arbetsdag med ett löfte om
ett underbart äventyr när jag kom hem. Ni förstår säkert att jag inte hade någon
intention av att jobba över den dagen.


Han skriver.

Nu är det höst. Jobbet har börjat seriöst och startsträckan från semestern är över. Då är det dags att bryta sig loss från förra årets rutiner och göra något som man inte brukar göra.

Varför inte ta och bestämma träff med sin älskling för lite lunchsex?

Att planera sex är inte något jag tycker är världens sexigaste i ett förhållande, men när det kommer till att planera något sexigt äventyr, så är det galet sexigt.

Fundera ut en bra plats för sex. Antingen bokar du ett hotellrum till dig och din älskling, men det blir ju en rejäl kostnad för en trekvarts sex. Det känns ju inte så helt rätt att försöka få Grand att hyra ut ett rum per timma.

Kanske är det lite sex i bilen, hemma, på lunchrestaurangens toalett, eller rent av på kontoret. Om ni skall ha sex på kontoret, så bör ni kunna låsa dörren. Om inte så får ni stjäla en "stör ej skylt" från hotellet nästa gång ni bor över.

Välj nu en dag tillsammans som ni båda vet kommer att fungera. Det måste garanterat fungera, annars blir det besvikelse och trist.

Jag kan garantera att ni båda kommer att vara galet kåta när ni går till jobbet denna dag. Ni kommer inte att kunna låta bli att smsa och mmsa varandra... Att som kille få en bild mitt under ett möte från sin kvinna som bär sexiga underkläder gör honom lycklig och förvirrad resten av det mötet.

Jag tror att det är denna typ av äventyr som knyter samman par.

Jag och Prinsessan har massor av sådana äventyr som knyter samman oss med händelser som ingen annan är involverad i. Det är våran grej och det är det som stärker oss när vi drabbas av en grå vardag.

Hoppas ni får galet skönt lunchsex. Jag tror att jag skall överraska Prinsessan med något sexigt denna vecka. Vad tänker jag inte skriva här. Hon läser nämnligen mina inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar