måndag 27 augusti 2012

Den mörka sidan.



Han skriver.


Prinsessan är som bekant undergiven och jag är dominant i våra lekar hemma. Nu tror jag att vi båda är sugna på att ta detta ett steg till. Frågan är bara i vilken riktning.

Det finns nog lika många inriktningar inom bdsm som det finns utövare. Det finns de som gillar att låsas in i trånga utrymmen, det finns de som tänder på att vara hemma-slavar (vilka har en förkärlek för oss) och så finns det smärta, förnedring och en uppsjö av varianter. Det är bara att kika in på Darksides hemsida så ser man varianter man inte trodde vara möjliga.

Den fråga som jag ställer mig är vilken av dessa otaliga vägar skall vi ta. Vi har börjat med att glänta på vägarna och det verkar som om Prinsessan gillar många av de stigar som vi kikat på.

Jag vet att hon njuter av att bli förnedrad, bunden och piskad. Men allt detta har fortfarande varit på en lekfull nivå, där hon ändå vetat att allt är på skoj. Att bli fastsatt i en stupstock på en swingersklubb och utlånad av mig till andra som hon inte ser, är något som får henne glansig i ögonen av kåthet, bara genom att jag nämner det som en möjlig händelse.

Nästa steg är att se om vi kan gå längre i våra lekar så att hon fullständigt berövas på sin kontroll. Till detta räcker det inte med gulliga kardborreband och en liten piska som mest känns som ett skämt.

Nej, till detta krävs att vi båda två vet vilken väg vi vill gå, samt att vi går vidare på den stig som tar oss på en resa vi aldrig vågat oss på riktigt.

Vi har allt vi behöver för att våga ta oss på denna resa. Vi har tillit till varandra, vi vill båda två och vi har sätt att stoppa leken när vi så önskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar