måndag 27 augusti 2012

Fotografering ikväll.



Han skriver.

Inatt tänkte jag ta fram kameran och ta lite kort på Prinsessan. Nu när vi också kan lägga in klipp på sidan, så lär det bli ett och annat klipp som tillverkas ikväll också.

Resultatet kommer imorgon.


Just nu vet jag inte riktigt vad jag skall klä upp henne i och vad jag skall fotografera eller filma, så om det är någon som har lite spännande idéer så får ni gärna komma med lite tips.

Dessvärre brukar vi bara komma till att hon klär sig sexigt, så glömmer jag att fotografera...

1 kommentar:

  1. Nu är jag säkert för sent ute. Bilden ovan är väldigt sexig, så en outfit i den stilen skulle vara toppen. Hoppas på ett nytt filmklipp och att filmandet och fotograferandet får hålla på längre än vanligt. Längtar tills imorgon då jag får se resultatet.

    SvaraRadera