torsdag 30 augusti 2012

Ett mirakel

Prinsessan skriver.

Undrens tid är inte förbi. Vi har fått kontakt med ett äkta par som vill träffas IRL. Jag talade med kvinnan i paret igår på telefon och kan med bestämdhet säga att hon finns på riktigt. Vore jag cynisk skulle jag kalla detta för ett "mirakel".

Hon är bi, han är hetro. De är skriv och läskunniga och verkar gilla samma saker som oss. Verkar det för bra för att vara sant månne?

Till helgen ska vi ses. Jag hoppas det kommer kännas rätt för alla inblandande då vi träffas, för jag är helt galet sugen på skönt tjejsex, pb och annat skoj.

Detta par fann vi (eller om de fann oss?) på BC, och att hitta par som vill och vågar ses på riktigt där har vi försökt under ett par års tid. Har det alltså hänt nu? :-) Äntligen!

De har en trevlig profil, och de har sexiga bilder. Mycket sexiga bilder. Ni som vet vilken fantasi jag önskar uppleva med en kvinna kan kanske ana vad det gäller?

Jag tror och hoppas vi har en sexig och skön helg framför oss - och det ska verkligen bli helt underbart att få träffa ett mysigt och sexigt par igen!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas ni får en skön och kittlande stund. Vi hoppas vi får en underbar statusuppdatering efteråt! ;)
    Vi hoppas och fantiserar också, men använder inte BC. Vi har förstått att det är svårt att hitta seriösa där. Men så kul att/om det fungerade för er! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, vi skall försöka ha det skönt :-) Tror inte att det kommer att bli några problem... Kram till er.

    SvaraRadera