fredag 31 augusti 2012

En rabitt modell äldre

Prinsessan skriver.

Jag letade igenom min låda med leksaker igår och hittade min "uråldriga" rabbit. Jag vet inte sist jag använde den, men beslöt mig för att ge den en ny chans.

Jag kom, visst gjorde jag det. Hallå, det var en rabbit. Man kommer då. Jag kommer alltid med en rabbit. Den här gamla rabbiten är dock väldigt hård och den låter absolut för mycket. Jag tycker nog ytan är för hård och slät för att den ska kännas riktigt skön. Den är inte perfekt, men den funkar.

Ikväll kommer min Älskling hem. Hans k*k är perfekt, och jag räknar med att vi får en skön stund tillsammans när vi ses igen.

2 kommentarer:

  1. Det verkar ha smugit sig in en stjärna när du skulle skriva "kuk". Kolla detta i framtiden okej tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han skriver.

      :-) Prinsessan vet mycket väl att kuk stavas kuk och inte k*k, men det finns vissa ord som hon har svårt att skriva och kuk är ett av dem. Så en liten ordlista att använda vid behov:

      k*k = kuk
      s***a = slyna
      a**l = anal

      Radera