onsdag 29 augusti 2012

Aaaaaaaaargh.



Han skriver.


Var inne på bc och läste meddelanden vi fått till vår inkorg. Vad är det för fel med människor?

Visst är det så att om man går fram till alla tjejer på krogen en efter en och frågar "vill du knulla?", så lär man till slut få med sig någon/något hem att stoppa in sin lilla guldfisk i.

Men om man ser en vacker kvinna som sitter på barstolen med en cosmopolitan i handen och en slits som går upp till höften och ett utseende som får män och kvinnor att se sig själva ha sex med henne, så är det meningslöst att gå fram till henne och fråga "vill du knulla?". Även om det är exakt det hon vill (kanske till och med med dig), så kommer svaret bli en stor fet smäll av vakten efter att hon hällt sin klibbiga cosmo över din Derssman-outfit.

Så VARFÖR envisas killar med att skriva följande meddelanden till oss under bara en vecka:

- Vill hon knulla?
(Nej, hon trodde att hon skrev en annons om hemhjälp... Det är väl för fan uppenbart om man söker sex på en sexsida att man vill knulla!)

- Knulla
(Grattis till att du stavade ordet rätt. Nu skall du bara lära dig att skapa meningar av de tolv ord du lärt dig från din pekbok)

- Jag måste bara fråga om hon gillar att få sin fitta skickad?
(Det oroar oss att du känner att du MÅSTE ställa denna fråga. Är det någon som tvingar dig, eller är det rösten i huvudet som kräver att du skall ställa frågan?)

Är hon kåt?
(Nej, du lyckades med konststycket att göra henne helt avtänd med hjälp av din fåniga fråga. Dock kan jag garantera att du var det när du skrev detta meddelande)

Du ser skön ut
(Tack för att du tycker att jag ser skön ut, men det är mannen du skriver till och jag är hetro. Så vi önskar dig all lycka i att komma ut ur garderoben.)

Sätter man upp sig på en intresselista, eller?
(Ja, om du hade tänkt att köpa en lägenhet...)

Mmmmmmmmmmm
(Öööööööööh?)

Jag är inte så erfaren, men undrar om ni kan lära upp mig?
(Nej, vi är inte en skola, men när du avslutat drundskolan så hittar du säkert en egen flickvän)

Får jag fråga en sak?
(Du har just just använt dig av den önskningen)

Exakt vart bor ni?
(Vill du ha personnummer också?)

Ni vill säkert inte träffa en kille som mig?
(Tror inte ens att du behövde ha frågetecknet i slutet. Du visste ju svaret själv)


Jo, så här ser det ut i vår inbox på bc. Dock skriver vi inte så ironiskt som det ser ut. Vi svarar bara "tack, men nej tack".
Vi är snällisar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar