lördag 25 augusti 2012

Miljöombyte

Prinsessan skriver.

Välkomna hit! Jag känner mig inte direkt hemma i den här portalen, men kommer säkert finna mig tillrätta vad det lider.

Jag är sugen att gå på fest snart!

Eftersom vi bara kan vara ansvarslösa och dekadenta swingers varannan vecka måste vi planera den del av sexlivet vi delar med andra väl. Spontana besök på klubbar funkar liksom inte. Under hösten har vår favoritklubb ett antal fester planerade. Som det ser ut nu, så kommer vi ha svårt att delta på alla fester utom en enda. Riktigt surt!

Festen vi helst av allt vill gå på är helt klart Eyes Wide Shut. Ni som sett filmen kan nog föreställa er ungefär hur festen är? Sexigt, mörkt, maskerat, suggestivt. My cup of tea...

Jag och Älsklingen försöker finna ut hur vi på ett smidigt och klurigt vis ska kunna vända på steken en helg så att vi plötsligt är barnfria och kan dra på oss kåpor och masker för en extremt sexig helg i Norrköping då hösten är som mörkast.

Det bara MÅSTE gå att lösa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar