måndag 4 november 2013

Söndagssex


Han skriver:
Igår svettades jag rejält efter att ha monterat fast de bondageband som vi införskaffade för ett par år sedan. Tyvärr hade Prinsessan sönder dessa klena band efter en hårdhänt session, men eftersom hennes man (d.v.s. jag) har varit textildirektör för tusen år sedan, så lyckades jag både laga och förstärka banden. Jag lyckades också förstärka med ett par kättingar och rep som inte ens Prinsessan i sitt mest upphetsade tillstånd kan ha sönder.

Prinsessan la sig lydigt på mage i sängen i går kväll. Hon sträckte fogligt ut sina armar och ben och lät sig fängslas till dess att hon inte kunde röra sig.

Jag sänkte ljuset i rummet och njöt av att titta på hennes underbara kropp. I det svaga ljuset hörde jag hennes djupa andetag av förväntan.

Jag la mig mellan hennes ben och lät min tungspets sakta röra sig ner mellan hennes skinkor. Omedvetet tryckte hon sig mot min mun i hopp om att kunna styra sin njutning. Men efter en stund insåg Prinsessan att hon inte kunde röra sig mer än några centimeter och var tvungen att abdikera.

Efter en stund lät jag glidmedel rinna in mellan hennes skinkor och ner mellan hennes ben. Mitt finger gled långsamt in mellan skinkorna och över hennes anal, vilket gjorde att hon ryckte till stönande som om hon fått en stöt.

Fingret fortsatte ner mot hennes lena och rakade fitta. Ett finger gled in och jag såg hur hon tryckte sitt ansikte hårt ner i kudden för att inte skrika högt.

Mitt andra finger trycktes lätt mot hennes anal, vilket fick Prinsessan att börja rycka i kättingarna och repen som höll henne på plats.

Jag gled upp och la mig över henne och lät min kuk glida över hennes fitta en stund innan jag lät den glida in i henne. Hon svankade så mycket hon kunde för att få njuta av det hon gillar bäst…

Men till slut kunde jag inte hålla mig längre utan gled ner mot hennes skinkor igen och särade på dem och lät mer glidmedel rinna över hennes anal.

Jag sträckte mig efter en analplugg som hon köpte för ett tag sedan efter en lång stunds väljande i en sexleksaksbutik.

Sakta pressade jag in den i henne under tiden jag lät hennes Fairy ligga mot hennes fitta med ett långsamt och dovt surrande.

Hon skakade i kroppen och tiggde om att jag skulle sluta innan hon kom allt för tidigt.

Jag lossade hennes fotbojor och lyfte upp henne så att hennes rumpa svankade sjukt sexigt mot mig… Jag lät min ena hand smeka hennes skinkor medan jag runkade till synan av denna fantastiska kropp.

Till slut kunde jag inte hålla mig, utan lät min kuk pressas in i hennes trånga fitta. Det var liksom inte lätt att komma in med en plugg i hennes anal, men med lite tålamod, så njöt jag av hennes kropp under tiden hennes stönanden fyllde rummet.

När jag lyckades med konststycket att hitta rätt med hennes Fairy mot hennes klitoris under tiden jag tog henne bakifrån, så kom det ett litet halvhjärtat försök från Prinsessan att be om tillstånd att få komma… Men hennes fråga var inte avslutad innan ett långdraget ”aaaaaaaaaaaaaah” kom från hennes mun i en krampaktig orgasm.

Men jag lät inte henne vila, utan fortsatte att njuta av denna underbara kvinna bakifrån, till dess att jag andfådd la mig jämte henne och lossade repen runt hennes handleder.

Med ett sexigt flin kröp hon fram mot min kuk och öppnade sin mun och lät min kuk försvinna ner i hennes hals med ett gurglande ljud.

Jag fick ett tag om hennes hår och höll fast henne under tiden jag runkade min kuk mot hennes mun, läppar och tunga. Naturligtvis kan jag inte hålla tillbaka min orgasm en längre stund på detta sätt.

Det sista jag sa var att hon skulle öppna sin mun och sedan såg jag hur kaskad efter kaskad sprutade in i hennes mun och rann ner för hennes haka… Sjukt sexigt om ni frågar mig.

Nu har vi en barnfri vecka framför oss. Detta betyder att vi nu kan plocka fram lite mer avancerade leksaker, såsom gagballs, piskor och annat. Kanske får vi till något spännande äventyr med extrakille/-ar denna helg, men det får Prinsessan fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar